Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netflix kommer til Danmark!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var tilfældigt lige en på Netflix's hjemmeside, hvor jeg bliver mødt af denne fantastisk tekst '' Vi kommer snart til Danmark '' 

Netflix er til jer som ikke ved det, er et sted hvor man kan streame film og tv udsendelser til en fast lav månedlig pris. Det er virkelig fedt at Netflix nu bliver tilgængeligt i Danmark! Netflix, og Apple TV er nok den bedste coctail, der findes der nemlig en Netflix app til Apple TV, så kan du streame film og tv udsendelser direkte ned på dit tv. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:12

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:14

KennM:

http://www.amino.dk/buzz/Historie/Innovation-og-Vaekst/Megapopulaer-videotjeneste-kommer-til-Dan-4632

Den havde jeg ikke lige set. 

Hvis prisen på 48 Kr holder stik, kan man jo ikke andet end at købe det. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:15

Personligt har jeg i lægere tid set netflix på både mit apple tv, ipad og computer via servicen unblock-us.com. Netflix er virkeligt lækkert, og ser man bare en film om ugen kan det betale sig i forhold til blockbuster osv.

Jeg glæder mig rigtigt meget, og håber virkelgt at det bliver succesfuldt i danmark.

Det eneste minus er at der i usa mangler en del af de største film. Netflix flyder med børnefilm og b-film mens kun få at de film man virkeligt vil se lige nu er på hjemmesiden (til streaming vel og mærke). Håber at med tiden flere store film vil komme på for det er virkeligt en fed service!!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:19

@Asbjørn: Jo mere Netflix vinder indpas, jo flere produktionsselskaber vil tillade at deres store film bliver en del af deres portefølje! Men er det ikke også muligt, at se forskellige serier og talkshows gennem Netflix? Kunne fx rigtig godt tænke mig at se SNL og de gode late night talkshows med Jay Leno mfl.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:32

Jeg droppede Netflix sidste år efter at de dobblede prisen og halverede udvalget. De mistede omkring 300.000 kunder på den konto, men det kan være at de er ved at være tilbage.

Mvh Carsten

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:34

@Kennm: Der findes super mange fede sjovs og film derinde. Personligt er jeg ligenu begravet i prison break hvor alle episoder ligger, ligesom det gør med souhtpark, lost, breaking bad osv. Om snl og alle de der ligger der inde ved jeg ikke lige, men du kan selv tjekke det ved at lave en prøveperiode gratis. Det eneste som skal gøres er at lave en gratis 2-ugers prøveperiode på netflix.com/soldier (eller andre url'er). Dog skal man bruge en gratis prøveperiode af unblock-us.com først... (Stadig gratis :) )

En anden fed ting er at jeg kan se lidt af en episode eller film på min ps3 og så gå ind og se videre fra præcis det sted hvor jeg var kommet til på min computer, ipad eller apple tv uden problemer. Udover de kan man bruge samme login på samme tid sålænge det er samme ip, så man kan nemt se peter plys på børneværrelset, southpark et andet sted og en dokumentar om hajer i stuen på samme tid.

Mht til de store film ligger problematikken som jeg ser det i at de store studier ved godt at folk nok skal se deres film fordi kvaliteten er så høj, og fordi de får betydeligt mindre (faktisk mange gange mindre) for deres film fra netflix end ved et køb eller en udlejning, vælger de det, simpelthen fordi de er firmaer med ivestorer og de skal lave et overdkud. Måske kan piratkopiering være med til at skubbe dem over på netflix, hvem ved?

Læste på et tidspunkt at danske studier var meget intresseret i at komme på netflix, fordi filmsalget vist er ret sløvt lige pt. Og film som Amadillo ligger faktisk allerede derinde...

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:44

Har en britisk VPN, så har brugt det et par gange. Det amerikanske udvalg er dog langt større, men det er nemt at bruge og du kan jo få det til nærmest alle platforme. 48 KR lyder helt rimeligt - Glæder mig til at se hvilket dansk indhold de får anskaffet sig.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:55

Har det også via unblock.us og skal helt sikkert skifte til den danske version :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)