Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen som slår benene væk under dig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

Jeg har netop fået en ide som jeg tror kan blive det næste store hit på nettet. Men som med alle nye ideer er det svært at afsløre for meget, men kan fortælle at det henvender sig til både privatpersoner og erhverv, det skal køre via en hjemmeside som man logger sig på. Men ud over det kan jeg ikke sige meget mere.

Det jeg søger er en partner som har erfaring med IT. Her tænker jeg især på at du har erfaring som webudvikler, webdesigner, teknikker eller bare en bred IT erfaring.

Jeg er selv sælger med stort S og skal nok få produktet frem i verdenen, jeg mangler bare det tekniske geni der kan noget af det jeg ikke selv kan.

Interesseret? Så lad høre fra dig :)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:36

Simon Johst:
Jeg er selv sælger med stort S

Sry, men er det første så ikke at sælge din Idé til os? ;) Du må sku give noget af ideen som lokker folk til..

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 17:42

Det har du fuldstændig ret i, men afslører kun ideen over for dem, som komme relevante tilbud. Ideen skulle helst ikke slippe ud, så en anden tager den for næsen af mig :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Du skriver at du er sælger med stort S og nok skal få projektet frem i verdenen - hvad betyder det så at der er 5 andre der starter det samme op? Og hvordan forhindrer du andre i at kopiere konceptet så snart det er online?

Online projekter bliver kopieret hver eneste dag. Det der gør forskellen er typisk den talentmasse og det drive der er bag til at skubbe på.

Fokuser på at skabe et vinderteam, det er det der gør forskellen. Ikke om man kan holde det hemmeligt længe nok.

Mvh Carsten

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 19:39

Du har helt ret, man skal finde vinderteamet, som gør forskellen.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:59

Simon, udfordringen er ikke at få ideen, men at føre den ud i livet.

Derfor løft sløret og find personer med samme interesse og tilsammen kan I måske være dreamteam.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:06

Hej Simon.
Det lyder meget interessant. Men som de andre siger, er du nok nød til at afsløre lidt mere. Skriv mig gerne en privat besked. Jeg vil gerne høre mere om det. Jeg behandler naturligvis din idé med højeste diskretion.

Mvh.
Mads

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:42

Øv! Jeg havde lidt regnet med at blive mødt af en ide som rev mig hurtigere ned i græsset end en arrig Stig Tøfting i hans velmagtsdage, så blev lidt skuffet da der ikke står meget mere end i alle de andre "jeg har en genial ide som jeg ikke vil fortælle om tråde".

Du kan måske fortælle lidt mere om hvilket problem hjemmesiden løser, eller hvilket behov den dækker, samt hvem der er kernemålgruppen, og lidt om hvilken teknologi du helt konkret skal have hjælp til (er det bare en hjemmeside med login, eller en stor database eller hvad er det?).

Det er jo stadig muligt at holde noget af ideen for dig selv, så du ikke risikerer at få ideen stjålet, og desuden tror jeg som flertallet herinde at dit drive er vigtigere end om andre ser din ide i dag eller når den går i luften.

Havde nogen f.eks. præsenteret mig for ideen bag facebook havde jeg jo nok bare svaret: Det lyder som Arto... men for voksne siger i? njaaa, hvorfor er der så ingen der gider arto når de fylder 15? Eller youtube: en hjemmeside fuld af videoer... og hvor brugerne selv kan uploade deres videoer... Hmmmm, det lyder lidt som alle de andre hjemmesider med videoer, bortset fra med meget mere spam...  Så jeg tror på du vil have gavn af at dele lidt mere, da det som sagt ikke er ideen der er vigtig, det er udførslen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)