Forstår udmærket hvad du mener, Martin - og jeg er da i en vis grad tilbøjelig til at give dig ret - MEN... du skal huske på at mange faktisk forespørger: "Hvad kan jeg forvente at tjene?" - svaret er så i dette tilfælde at muligheden ligger i omegnen af 25k for 3-6 timers arbejde over tid. Grunden til at spørgsmålet ofte stilles har til stadighed undret mig, da det altid vil handle om kontinuitet, vedholdenhed - og gøre "de rigtige ting" - og spørgsmålet bliver som regel - faktisk altid - kun stillet af personer der ikke før har arbejdet med salg eller network marketing. Det svarer jo til du ansætter en PROVISIONSLØNNET sælger i dit firma - sælgeren vil spørge dig: Hvad kan jeg tjene? - Du vil svare baseret på din EGNE resultater - og evt. komme frem til at pågældende kan tjene måske 20k eller 30k om måneden... however, den løn er baseret på den enkeltes kompetencer, indsats, tid m.m. Det kan ovenikøbet være du opstiller et regnestykke baseret på antal mulige salg på en uge x provision x 4 uger. Men det er jo variabelt.... og så er vi tilbage ved spørgsmålet om hvornår en meter elastik er en meter. MVH |
Forhandlere og Team Ledere søges!
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic