Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Aminoer jeg har tænkt på at lave en blog, tænkte på det der blogspot men har virkelig ingen ide om hvordan man gør?

Håber nogen af jeg kloge hovder her inde vil hjælpe mig :-)

Mvh. Mads :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:16

Klik her og tilmeld dig også leg lidt med det. Det er super nemt :) 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 17:20

Okay tak, men så når jeg skal lave nogen indlæg eller noget så ligner det slet ikke den side vis man fx. går en på en vens blogspot :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48

Hej, Mads! Dejligt du vil begynde at blogge - det kan være rigtigt sjovt, hvis der kommer nogle og besøger din blog!

Jeg vil klart anbefale dig at bruge et par hundrede kroner på et godt domæne, og et Webhotel. På den måde har du de fulde rettigheder til din blog, du kan lave mange flere ting på den - og du kan meget nemmere søgemaskineoptimere den, så du får flere besøgende (hvilket vel er vigtigt?).

Jeg har fundet en mini-guide til hvordan du kommer godt igang, og hvis du er lidt snu kan du også bare bruge Google.

Men uanset hvad du vælger, så må du have held & lykke med det -).

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 17:53

Hej Casper tusind tak for det gode svar, jeg bruger gerne et par hundred på en hjemmeside men jeg er nød til at spørger hvad et domæne og et webhotel er, da jeg ikke har en eneste forstand på det :-) og hvordan gør det at man får flere besøgende? :-)

Mvh. Mads :-)

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 18:16

Hej Mads

Der er mange måder at gribe det an på rent teknisk. Alle muligheder har jo som bekendt både fordele og ulemper. Hvis du gerne selv vil have kontrollen, så vil jeg klart anbefale WordPress, som blog system på dit eget domæne. UnoEuro har f.eks. en 1click installer af WordPress, så det behøver ikke være raketvidenskab at komme i gang.

Jeg har tidligere blogget lidt om det at opstarte en blog. Indlægget indeholder en række tips til tanker du kan gøre dig inden du går i gang. Smile

Du kan, hvis du er Amino Plus bruger, også oprette din egen blog på Amino: http://www.amino.dk/blogs/create.aspx

Håber du kan bruge det. God fornøjelse med det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)