| 
                             Hej Aminoer. I dag blev det vores tur til at opnå en milepæl :) Vi ligger nummer 1 på apples app store i DK. Vi kan slet ikke få armene ned Jeg ville bare lige dele denne dejlige nyhed med jer :)  | 

Stor tillykke. Godt gået :)
             Debat

| 
                             Hej Aminoer. I dag blev det vores tur til at opnå en milepæl :) Vi ligger nummer 1 på apples app store i DK. Vi kan slet ikke få armene ned Jeg ville bare lige dele denne dejlige nyhed med jer :)  | 

| 
                             Stor tillykke. Godt gået :)  | 

| 
                             Var godt nok lige inde og tjekke hvad det var for et app tidligere i dag, tillykke med det!  | 

| 
                             hvor fedt! tillykke med det! ;)  | 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone
| 
                             Godt arbejde! En god app behøver jo ikke være nyskabende. Håber den ligger der et stykke tid.  | 

| 
                             Tillykke med det!  Jeg købte den faktisk i går, da jeg var træt af konstant at skulle gå ind på Lectio, for at tjekke mit skema :-) Med venlig hilsen, Christian Johnsen  | 

Rådgiver hos Billy's Billing.
| 
                             Fedt at høre - stort tillykke herfra  Med venlig hilsen Michael  |