Hej Jeg har lige modtaget mine PSD filer, til min kommende blog. Jeg skal derfor bruge et godt tilbud på at få den konverteret om til et wordpress theme, jeg nemt selv kan installere og opdatere i fremtiden. Der skal selvfølgelig være tænkt på SEO, korrekt integration med den nyeste wordpress (dansk), samt diverse (diverse er alle de ting man ellers skal tage højde for, men som jeg intet aner om :)) Hvis du skal bruge PSD filerne for at kunne give en pris, skal du skrive til mig på info@sikkerhedseksperten.dk , men det handler om: Forside: http://zyhtmedia.dk/sikkerheds/opdateret/forside_2.PNG Efterfølgende skal du desuden tage højde for der skal ligges et nyt logo ind. (ankommer indenfor et par dage) Jeg vil meget gerne have pris, samt leveringstid (asap), samt en enkelt eller 2 reference på tidligere udført arbejde. PS. Designet levet mere eller mindre op til det jeg ønsker og er ikke bygget efter wordpress, så jeg er selvfølgelig klar over at ikke alt bliver som ønsket. Ang. sociale medier skal de fjernes helt. |
Jeg har fundet en dygtig amino til opgaven.
Tak for de mange bud via mail og PB.
"Lukker" hermed for flere bud m.m.