Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Amino Live

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback, det er dejligt at I hjælper.

Interviewet med Øhlenschlæger er nu lagt online, og kan ses af alle på Amino TV

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39

Jeg hørte det i bussen via. headsets fra min iPhone, og det fungerede udemærket - og det var 3G internet.

Det var rigtig underholdende, og nogle gode spørgsmål der blev svaret på :-).

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:44

Mega godt initiativ!! 

Det eneste som drillede mig, var at Martins mikrofon, var en del højere end Jespers. Ved ikke om det bare var mig, eller om Martin bare taler højere. Men hver gang Jesper talte måtte jeg skrue lidt op, også når Martin begyndte, måtte jeg skrue ned, for så var det simpelthen for højt.. Rigtig godt interview! Jeg lærte da lidt, selvom man kan have flere meninger om Jesper!:) Men flink fyr!

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes at det var interessant lige bortset fra de få udfald der var.... det eneste jeg vil brokke mig over at jeg fik ikke arbejdet imens fordi det var interessant at se :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:46

Vi er helt klar over udfordringerne med lyden.
Vi har for det første bestilt dæmpningspaneler, som vil give mindre rumklang og mere "sprød" lyd.
Dertil vil vi gøre lyden højere og øve os i at levelere den bedre, så det hele bliver harmonisk.
Vi må indrømme at vi fik Jesper ind før vi egentlig var klar, men sådan er det at være iværksætter, man må smede når lejligheden byder sig :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)