Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er networking!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
En medamino (lad os bare kalde ham Martin T) holder ferie. På sin ferie køber han en is. Ismanden viser sig at dele interesser med en anden amino (lad os bar kalde ham Hans). Amino-Martin sender straks Amino-Hans en mail om den iteressante Endnu-Ikke-Amino-Ismand, får gaflet hans e-mailadresse og får dermed skabt en ny kontakt. Dette sker blandt andet med ordene:
"Jeg tror, I vil dele mange synspunkter om livet og dertil kan tjene lidt penge på hinanden."

Tak Martin - det er netværksånd, der varmer, og som alle kan lære noget af.

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:09
Hej Hans

Vi skal jo hjælpe hinande og det er jo en fornøjelse, når man kan smede gode mennesker sammen.

Om alt går vel, kan du se frem til en lille tur til det Bornholmske når højsæssonen for is slutter og det kan du godt glæde dig til, hvis du ikke har været på Bornholm, eller det er længe siden du har været der.

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:28
Savner helt Bornholm... sidst jeg var der var i 91 da jeg var i Allinge og lege brandmand...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:49
 godt gjort! :)
Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:21
Savner helt Bornholm... sidst jeg var der var i 91 da jeg var i Allinge og lege brandmand...

Hvor sjovt. hos CF''erne? Min farmor og farfar boede lige op til deres træningsareal (nr. 2 hus på venstre hånd når man kører ind i Allinge kommende fra Tejn). Jeg har mange gange som dreng ligget og luret på skrænten ind til CF''erne, for der skete mange spændende ting derinde ;-)

Brian

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:03

Dato: 21-06-2007 22:20:34 Forfatter: Brian Rasmusson [QUOTE]Savner helt Bornholm... 

Skal en uge til den lille dejlige ø, har været der mange gang og syndes stadig det er et fantastik sted.

Jeg kan godt forstå at Martin har købt en bolig der over, det vil jeg også lidt senere i mit liv.

Jeg tror faktisk, at jeg på en cykel tur har boet til leje i det hus Martin T er ejer af nu, den gang blev det lejet ud af købmanden i Gudhjem.

Hvor mange Jukeboxe tror i der kan udlejes der over .

Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)