Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshop fra confero

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige høre om der er nogen her inde der har erfaringer med Confero, synes deres tilbud med en magento webshop, lyder meget godt, da det tiltaler mig meget at jeg kan få dansk support, og prisen virker også fin, men vil lige høre andres erfaringer inden jeg køber noget.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ret sikker på at vi kan tilbyde dig en bedre løsning til mindre penge.

Desuden er fri support inkluderet i alle vores priser, hvilket betyder at du kan få fat i en medarbejder alle dage mellem 8-16.

Såfremt du vil høre mere og se eksempler på kunder, send mig da en privat besked.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

DrupalEksperten:

Jeg er ret sikker på at vi kan tilbyde dig en bedre løsning til mindre penge.

Desuden er fri support inkluderet i alle vores priser, hvilket betyder at du kan få fat i en medarbejder alle dage mellem 8-16.

Såfremt du vil høre mere og se eksempler på kunder, send mig da en privat besked.

Problemet med dit tilbud er at man ikke rigtigt kan se hvem "vi" er, når der hverken er links til jeres hjemmeside her eller inde på din profil.

Husk at prisen langt fra er den vigtigste faktor når der skal bestilles webshop. Tillid er vigtigt og der kunne I sagtens score nogle flere point ved lige at huske en hjemmeside så kunderne rent faktisk også kan kontakte jer.

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 12:38

Thomas Frost:

Problemet med dit tilbud er at man ikke rigtigt kan se hvem "vi" er, når der hverken er links til jeres hjemmeside her eller inde på din profil.

Husk at prisen langt fra er den vigtigste faktor når der skal bestilles webshop. Tillid er vigtigt og der kunne I sagtens score nogle flere point ved lige at huske en hjemmeside så kunderne rent faktisk også kan kontakte jer.

Det er netop derfor at jeg skriver der kan anmodes om flere informationer i en PM.

Jeg har set flere eksempler på amino hvor at en medarbejder eller lign har lagt et tilbud ind for en virksomhed eller lign, og så er det blevet bombet ned - og dermed skabt noget negativt selvom det var i god hensigt.

En anden ting er at jeg ikke har nogen accept fra kunder på at poste deres hjemmesider i en sådan besked som denne, og så ville det bare være "dårlig stil" - right?

Jeg ved at pris ikke er alt, men hvis man kan få en webshop der kan det samme som en anden, men hoster halvdelen af prisen - og måske enda tilbyder bedre service og mere funktionalitet - hvorfor så ikke give dette tilbud?

Vi hoster i dag over 400 sider hvoraf 100+ er webshop løsninger.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:44

DrupalEksperten:
Jeg ved at pris ikke er alt, men hvis man kan få en webshop der kan det samme som en anden, men hoster halvdelen af prisen - og måske enda tilbyder bedre service og mere funktionalitet - hvorfor så ikke give dette tilbud?

Som sagt kan det være et tillidsspørgsmål.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg handler ikke med virksomheder på Amino som er bange for at stå frem. De få gange jeg har givet et tilbud har jeg gjort det åbent og ladet folk komme med spørgsmål, da jeg ved jeg kan stå inde for produktet.

Jeg ved andre også har det sådan som jeg, men hvis du kan tiltrække kunder som værende anonym og det er en god forretning, så gør du det jo på den rigtige måde for din forretning.

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

Som sagt kan det være et tillidsspørgsmål.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg handler ikke med virksomheder på Amino som er bange for at stå frem. De få gange jeg har givet et tilbud har jeg gjort det åbent og ladet folk komme med spørgsmål, da jeg ved jeg kan stå inde for produktet.

Jeg ved andre også har det sådan som jeg, men hvis du kan tiltrække kunder som værende anonym og det er en god forretning, så gør du det jo på den rigtige måde for din forretning.

Thomas, det behøver du heller ikke - det er et frit land vi lever i, så hvis du vil lade tilbud forbigå dig fordi at du tror en virksomhed er "bange for at stå frem" fordi de ikke blotlægger alt om sig selv på et public forum i en tilfældig post - så er det jo naturligvis dit personlige valg.

Jeg vil dog ikke kalde det et tillidsspørgsmål - men snare at undlade at udstille sine kunder uønsket i dette tilfælde.

Vores primære kunder finder vi ikke på amino, og det er heller ikke her vi ønsker at vi vores primære kundekreds. Men når jeg falder over en post som denne, så vil jeg da gerne informere personen om hvad vi kan tilbyde, da de muligvis kunne få et bedre produkt for de samme eller mindre penge.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har kigget lidt på deres referencer og det ser da pænt og nydeligt ud, dog synes jeg mange af deres løsninger er basseret på et par templates der er tilrettet - de virker meget ens i design og opsætning.

Ud over det tjekkede jeg også SEO på en del af referencerne - de så ikke alt sammen lige så godt ud:

"Title relevancy to page content is very poor."
"Description meta tag is too short."

Man kan jo lave de mest interessante webshops i verden, men hvis ovenstående ikke er på plads, så er det ret ligegyldigt.

Med venlig hilsen

Thomas
www.wuuzuu.com - webshop til 2.995,- i oprettelse.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas:
"Title relevancy to page content is very poor."
"Description meta tag is too short."
Utroligt alligevel, hvad man vil prøve at fremhæve som dårligt ved ens konkurrenter, når fx de to ting du nævner der, intet har med webshop udbyderen at gøre, men derimod webshop ejeren.

MVH Kim

Til trådstarter, Kender ikke Confero, så jeg kan ikke sige så meget om dem. Men prisen virker nu god nok, og ligner meget det du får hos andre magento udbydere.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 13:52

Efter hvad jeg har hørt, så er de bundsolide og leverer et godt stykke arbejde. Jeg har kun hørt positivt om dem og hvis jeg skulle lave en webshop (Tanken har strejfet mig), så ville jeg nok vælge Confero.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:55

KTJ-Media.dk:
Utroligt alligevel, hvad man vil prøve at fremhæve som dårligt ved ens konkurrenter, når fx de to ting du nævner der, intet har med webshop udbyderen at gøre, men derimod webshop ejeren.

Trådstarter bad om input i forbindelse med Confero - jeg brugte tid på at se på deres referencer. Det var skam ikke for at genere nogen, men mere gøre opmærksom på, at hvis de ikke ordner den del - så skal hun selv være opmærksom på at få det gjort!

Det er naturligvis op til det enkelte webbureau om de løser den slags opgaver og om de er med i prisen.

Har i øvrigt ikke det store kendskab til dem, men deres løsninger ser da nydelige ud.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)