Eftersom vi snart rykker i Serie 1 (forhåbentlig) ja så er det et krav at man har bander om banen, mer dertil nogle spørgsmål : - Efter at man har sat skelettet op rundt om banen med træ. Hvad vil så være den smarteste løsning ? - Jeg tænkte, at det ville være smart at beklæde den hele vejen rundt med nogle hvide plader, som sponsorene så kunne beklæde med store klistermærker men er det overhovedet muligt at lave klistermærker i størrelsen 1x9 meter ? - Jeg kender også den naturlige måde, som man bruger andre steder. Hvor et firma får lavet banden også levere den, problemet ved denne løsning er bare at så bruger de 3-4.000 på at lave den bande, og dem ville jeg hellere have i vores klubkasse hvis det er muligt. ---- Tilbage til selve banderne, er der nogen af jer som kan foreslå eller i evt. selv sælger sådan et materiale som er holdbart i regn, sne og slud. Og hvor der samtidig kan sættes klistermærker derpå. Med Venlig Hilsen Mørch |
jeg har fået lavet et fint skilt af PB Tryk, som sagtens kan holde til at være ude i alt slags vejr...
Dem kan du montere på plader hele vejen rundt om banen... Mon ikke du kan få den lokale tømrer eller nogle af byens butikker med på at betale for diss skilte ?