Hej Aminoer,
Tak for jeres kommende inputs. |
Jeg synes helt klart bedst om den øverste, da det er en mere lys og imødekommende side at se på.
Mvh.
Michael
Hej Aminoer,
Tak for jeres kommende inputs. |
Jeg synes helt klart bedst om den øverste, da det er en mere lys og imødekommende side at se på. Mvh. Michael |
Hej Michael, Tak for svar. Anyone else? |
Hejsa Jeg hælder også mest til det første, uden at være den største fan af nogle af dem. Jeg har dog et super hypokritisk spørgsmål, nu når jeg har gjort det samme dengang jeg startede mit bureau. Hvorfor vælger i et template frem for at designe jeres egen side? Det vil nok virke (lige i jeres tilfælde da jeg kunne forstå at i er et webbureau, normalt er jeg stor template fan ;) ) bedre når i skal ud og sælge jer selv. Men ellers holder jeg stadigt på at det første er nemmere at forholde sig til som nye kunder, da det lyse virker mere imødekommende.. God vind, mvh. Niclas |
Hej Nichlas, Tak for konstruktiv kritik. Vi bruger templaten som grund for designet, og modificere det løbende. Det har noget at gøre med at vi skal hurtigt igang, og det segment vi vil henvende os til, ved ikke at siden er lavet ud fra et template. (Ved godt det lyder underligt). Kan du komme med nogle konstrutive forslag til hvad der kan gøres bedre? |
Flere som har konstruktive inputs? |
Måske er jeg lidt langsom, da jeg ikke umiddelbart kunne finde ud af, hvad siden egentlig handler om. webdesign? husdesign? interiør design? ...det har jeg fundet ud af nu ved at læse jeres introduktion igen. Budskabet og indholdet skal for mig være der i løbet af ganske få sekunder. Ellers er jeg allerede videre. Mht side-designet, synes jeg bedst om den øverste. |
JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.
Hej Jens, det kunne godt være at vi skulle have beskrevet det mere uddybende :-) |
Var der andre som ville komme med feedback, det ville være en stor hjælp. |