Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blank iværksætter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er. Det her er mit aller første indlæg på amino, derfor syntes jeg at der er en god grund til lige at fortælle lidt om mig selv først så i ved hvem i svarer.

Jeg heder Kongshøj, og er 18 år. Bor stadig hjemme, da jeg studerer international økonomi på Handelsgymnasiet i Hillerød. Hele livet er gået med gokart sporten indtil jeg indså at det nok ikke lige var mig der kom til at køre formel 1 eller leve af motorsporten. Det har været rigtig svært at indrømme over for en selv, når passionen har ligget i at køre ræs al den tid man kunne. 

Jeg er over i en længere periode begyndt at intressere mig for iværksætteri, jeg syntes det lyder super cool at starte noget selv og så få det til at vokse sig større og større. 

Jeg har blandt andet stiftet bekendskab med iværksætteri igennem Martin thorborgs ufattelige underholdende videoer på youtube, og læst en del om andre succesrige danskere. 

Nu til det jeg ville spørge om:

hvordan griber jeg det an, altså er der en eller anden måde man kan komme igang med det uden at det koster spidsen af en jet jæger? 

sammenlignet med sport: så starter man jo heller ikke i formel 1, men i gokart hvor alle er startet, så lidt det samme her, hvor begynder man stille og roligt og hvad er der af muligheder? :-)

Jeg har selv kigget en del på app programmering, og igennem http://www.danielbahl.dk ville jeg prøve på at lære hvordan man programmerer en simpel app.

hvis det ikke er den vej man skal gå, må meget gerne fortælle mig det, men jeg føler selv at det er det der er bedst økonomisk og da det foregår på en computer så kan jeg ikke se nogen store besværligheder i det.

Med venlig hilsen

Kasper Kongshøj :)  

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372