Beklager hvis vi laver for mange indlæg, men i er sgu så flinke til at hjælpe, at vi simpelthen bliver nødt til at trække lidt på jer.
Det er en helt ny verden for Jeg og min ven.
Bare lige for at forstå det rigtigt. Vi skal have et CVR nummer, for at oprette en webshop, men vi behøver ikke at registrere noget selskab af nogle art, eller blive momsregistreret, indtil vores omsætning er på 50.000?
Hvad skal vi ellers være opmærksom på, i forbindelse med opstart af webshop med dropshipping? Moms, skat, eller andet vi skal være opmærksomme på?
I skal have cvr nr ja. Såfremt omsætning overstiger 50. K hvilket den jo forhåbentligt gør :). Der er intet krav til at i skal lave selskab ud af det. Er i flere om det er det nok en god ide enten at lave ApS eller i/s. Hvert kvartal skal der indberettes moms :). Hhv d. 31/12. 30/3. 30/6. 30/9. Og selvf årsregnskab. Skat skal i enten betale forlods eller gemme til årsafslutning.
Hej jeg kan sælge dig en komplet hosted løsning med webshop sat op og klar til brug moduler til betalings midler og import af produkter.
du får samme design som edb-eksperten.dk med i prisen men det online admin panel gør det super let let for alle med og uden teknisk vide at personliggøre shoppen.
Har dette interresse så har vi en komplet løsning for kun 5999,- med hosting sat op og klar til brug.
Du ejer så dit eget software og kan redigere i alle filerne som det passer dig og til enhver tid geninstallerende vis det går galt