Der er flere der har spurgt om hvad det kræver at komme med på vores Succes Team som netop nu er ved at tage form? Teamet består af jer der har taget beslutningen om at få en seriøs forretning og kan inddeles i to kategorier:
Forhandlere (salg) 1-2 tim. dgl. Forventet bonus ca. 5-10.000 kr. ekstra pr. md. og
Team Ledere (Network Marketing) 3-6 tim. dgl. Forventet bonus og royalty mindst 25.000 kr. ekstra pr. md.
Der er Teammøder hos os i Kalundborg hver torsdag kl. 20-22.00 næste gang torsdag den 28. juni (herefter ferie i juli) herefter torsdag den 2. august og hver torsdag fremover, hvis der ikke aftales andet. Derudover vil Teamet deltage i fællesskab på udvalgte arrangementer.
Det koster ikke noget - andet end din tid og indsats - at deltage på teamet...Men vi stiller selvfølgelig nogle krav til dig:
du taler med nye emner hver dag fem dage om ugen (brug emnekort fra værktøjskassen)
du udfylder vores ugeskema (fra værktøjskassen) hver dag
du arbejder med et A4 ringbind med 31 skildeblade (månedskalender). Her holder du styr på dine emne- og kundekort (fra værktøjskassen). Derudover bruger du en Journalbog (Kinabog) til notater fra møder, ideer m.m. du har læst vores undervisningsmateriale: Forever Learning Programme, taget eksamen og udfyldt skemaerne på firmaets website (undervisningsprogram, målsætning m.m.)
du læser vores ugemail som vi udsender hver fredag
du har en emneliste (se værktøjskassen) som du arbejder med mindst 30 min. hver uge
du følger systemet Forever Learning Programme
Grunden til disse krav for at komme med i vore Succes Team er: Hvis du ikke kan leve op til ovenstående krav er dine chancer for succes minimale!
Hvis du ikke allerede er med i vores Succes Team og du gerne vil, så er chancen der nu...Ring til os på 5956 1884 og tilmeld dig!
Dato: 21-06-2007 09:37:37 Forfatter:Ove Bjørn Kraft næste gang torsdag den 28. juni (herefter ferie i juli)
Det er mig til stadighed en gåde hvorfor det er blevet et mantra at networkere holder ferie lige netop i Juli, hvor der om nogen måned i hele året er enorme muligheder for eksponering og masser af glade folk, sød sol og sommer... overalt!
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Det er også en gåde for mig og har altid været det, så nu holder vi også ferie i Juli... Nå men vi holder jo ferie hele året er der nogen der vil sige!!! Ja, jeg føler faktisk ikke at jeg har været på arbejde de sidste fem år, Forever er blevet en livsstil og en hobby for os - men det tror jeg også at der er mange andre selvstændige erhvervsdrivende der føler for deres firma.
Nu kan man jo holde ferie på mange måder... Fx. så har jeg i år sommerferie fra den 23. maj til engang sidst i august. (fra fritidssyslerne på seminariet) Det meste af sommeren tilbringer min familie og jeg i vores campingvogn, men det er absolut ikke ensbetydende med at forretningen holder lukket. Tværtimod. Men netop det med teammøder, og sådan, er der i juli skruet ned for, da mange fra mit team (upline/downline) selv skal så meget i sommeren, så kan man vel sige man holder ferie derfra. Men forretningen... Den lukker aldrig.
Det jeg tænker på i forhold til ferie i sommeren - er ikke i forhold til teammøder og deslige - der kan jeg nu godt forstå man ikke gider bruge tid på det - for reelt set, så er det heller ikke teammøder og anden møde-aktivitet der bygger forretning - det er ude i marken - og netop i sommerperioden hvor mange holder ferie eller bare glædes over vejret er der faktisk om noget tidspunkt fantastiske muligheder for dialog.
Jeg kommer lige fra begravelse - hvor vi efter begravelsen var inviteret til højbelagt smørrebrød, øl og kaffe - bordet jeg sad ved var blandt en del af min (nu pensioneret) fars kolleger fra forsikringsbranchen, som jeg har kendt siden jeg var en stor knægt. Der bliver jo naturligvis opdateret på alle fronter - og selvom vi snakker begravelse - så var der skam en fin dialog, som mundede ud i lige det jeg vil have det til at munde ud i... for nu kommer den fase som langt de fleste har sværest ved; netop opfølgning!
Det samme den dialog man skaber, de kontakter man knytter på ferie, ved stranden, på campingpladsen, henover grillen hele sommeren... Opfølgning!
Tænk på at sommeren er en uhyre givende tid på året - det er også i sommerperioden man måske reflektere lidt mere over hvad man vil - måske fordi solen både skinner og man hygger sig - laver en masse skæg med venner og familie.. fordi man har fri.
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic