hvorfor søger og gerne input nye ideerjeg søger et regnskabs program til at styre min side ved provision dog evt. nytænke ideer og andre vinkler kunne også være interesseret i at høre om ved hvordan man driver det bedste muligt i at få kroner ind fra strip delen på min side stripdanmark.dk regnskabs programmet skal kunne dette herjeg søger et regnskabs program der skal kunne styre min virksomhed da jeg har svært ved at styre det lige nu leder jeg over alt efter et system der kan forbedre den del jeg skriver konto til hver af mine stripper hos mig i dette her regnskabs program log in til hver model på min side de kan kun se egne data , men det altså kan også være et system der ligger i en anden sted service , så der behøver ikke være log in min side men det er ideelt med log in på egen side. hvad skyldner af kroner skal de kunne se sidste betalings dato skal de kunne se de skal kunne se der kommer rykkere gebyr på vis de ikke betaler de skal kunne se de kan opnå bonus vis de betaler altid til tiden de skal kunne gerne kunne betale med dankort på siden når indbetales ser man konto går får disse kroner ind men i alt skal det være så let og overskuelig som muligt prisen betyder dog også noget så vis koster kr kan jeg også bruge min prestashop den er lavet klik her og de betaler igennem der og jeg selv går ind l sætter deres konto i plus når ser pengene kommer ind derved prisen betyder også noget hvad det koster så et billigt system jeg søger efter dog ideel løsning dog er det nok for dyrtjeg fandt en okay bookings system men det indholdet ikke regnskab delen , men jeg leder dog stadigvæk efter et bedre booking system der er ideelt , men nok nøjes med den løsning , men vis nogle kender en god billige booking system der er arbejder enkelte samme med regnskab og en bookingformular må de også gerne give feedback takker på forhånd for gode inputjeg håber på nogle, har nogle ideer og input til løsninger og forslag på min problem stilling |
Hej
Måske du skulle kikke på www.saldi.dk
Du kan selv oprette brugere i det enkelte regnskab, og selv bestemme hvad de skal have adgang til.