Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskabs program log in flere bruger de kan kun se sine egne data

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor søger og gerne input nye ideer

jeg søger et regnskabs program til at styre min side ved provision dog evt. nytænke ideer og andre vinkler kunne også være interesseret i at høre om ved hvordan man driver det bedste muligt i at få kroner ind fra strip delen på min side stripdanmark.dk

regnskabs programmet skal kunne dette her

jeg søger et regnskabs program der skal kunne styre min virksomhed da jeg har svært ved at styre det lige nu leder jeg over alt efter et system der kan forbedre den del

jeg skriver konto til hver af mine stripper hos mig i dette her regnskabs program

log in til hver model på min side de kan kun se egne data , men det altså kan også være et system der ligger i en anden sted service , så der  behøver ikke være log in min side men det er ideelt med log in på egen side.

hvad skyldner af kroner skal de kunne se

sidste betalings dato skal de kunne se

de skal kunne se der kommer rykkere gebyr på vis de ikke betaler

de skal kunne se de kan opnå bonus vis de betaler altid til tiden

de skal kunne gerne kunne betale med dankort på siden når indbetales ser man konto går får disse kroner ind

men i alt skal det være så let og overskuelig som muligt

prisen betyder dog også noget så vis koster kr kan jeg også bruge min prestashop den er lavet klik her og de betaler igennem der og jeg selv går ind l sætter deres konto i plus  når ser pengene kommer ind

derved prisen betyder også noget hvad det koster så et billigt system jeg søger efter

dog ideel løsning dog er det nok for dyrt

jeg fandt en okay bookings system men det indholdet ikke regnskab delen , men jeg leder dog stadigvæk efter et bedre booking system der er ideelt , men nok nøjes med den løsning , men vis nogle kender en god billige booking system der er arbejder enkelte samme med regnskab og en bookingformular må de også gerne give feedback

takker på forhånd for gode input

jeg håber på  nogle, har nogle ideer og input til løsninger og forslag på min problem stilling

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:42

Hej

Måske du skulle kikke på www.saldi.dk

Du kan selv oprette brugere i det enkelte regnskab, og selv bestemme hvad de skal have adgang til.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:54

En mulighed er jo at bruge et online system som eks. Billy's Billing eller e-conomics, hvor der er API. Det giver mulighed for at få programmeret et simpelt site med login hvor dine kunder kan se status, uden at de får adgang til regnskabsystemet. Sitet kan altså trække udvalgte tal fra regnskabssystemet.

Det mener jeg er en bedre løsning end at give en masse (dog begrænset) adgang til regnskabssystemet. Og det er ikke nødvendigvis voldsomt dyrt, jeg lavede engang noget lignende til en kunde, og der var ikke mange timers arbejde i det.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56

Kim Malmberg:

Hej

Måske du skulle kikke på www.saldi.dk

Du kan selv oprette brugere i det enkelte regnskab, og selv bestemme hvad de skal have adgang til.

koster det ekstra kroner ved at oprette flere bruger når jeg er hoved bruger selv ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:19

Carsten Jacobsen:

En mulighed er jo at bruge et online system som eks. Billy's Billing eller e-conomics, hvor der er API. Det giver mulighed for at få programmeret et simpelt site med login hvor dine kunder kan se status, uden at de får adgang til regnskabsystemet. Sitet kan altså trække udvalgte tal fra regnskabssystemet.

Det mener jeg er en bedre løsning end at give en masse (dog begrænset) adgang til regnskabssystemet. Og det er ikke nødvendigvis voldsomt dyrt, jeg lavede engang noget lignende til en kunde, og der var ikke mange timers arbejde i det.

Mvh Carsten

efter kigget rundt ved priser, jeg må erkende økonomi hård men skal også have styr på mit regnskab

flere bruger adgang kun se data det koster ekstra ikke og hvor meget ekstra

jeg står sådan måske bare må lave jeg kun har adgang og får et overskueligt regnskabs system 

jeg har hurtigt kan rette når betaling falder

let kan oprette dem skyldner kroner og har styr over det

så må jeg sende mail på alle der skyldner kroner samme med linket over til min prestashop

jeg har kigget lidt på dette her program det ligger meste til min nuværende økonomiske muligheder http://www.smart-regnskab.dk/Omkring_Smart_Regnskab_Regnskabsprogram.html

desuden ser dette regnskabs program også ud til at holde på mine andre udgifter

jeg tror det bliver over hvad  jeg har råd til med http://www.e-conomic.dk/ regnskabs program ved dette program koster de 75 kr per  når man har mange bruger bliver det langt over 10.000 kr om året det er over mit budget jeg har råd til lige nu

måske skal jeg lave om på mine krav vis der ikke findes et system der har mine krav og der er indenfor mit budget altså mine økonomiske muligheder hvad jeg kan klare

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:21

Med en API-baseret løsning behøver du ikke oprette en bruger til alle. Du skal bare tilkøbe et API abonnement. Men der er en opstartsomkostning ifm. udvikling af sitet kunderne logger ind på.

I den løsning jeg engang lavede, kunne kunderne selv logge ind på et website og trække deres egen faktura etc. Og der var kun oprettet en bruger, hvilket var administratorens.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Carsten Jacobsen:

Med en API-baseret løsning behøver du ikke oprette en bruger til alle. Du skal bare tilkøbe et API abonnement. Men der er en opstartsomkostning ifm. udvikling af sitet kunderne logger ind på.

I den løsning jeg engang lavede, kunne kunderne selv logge ind på et website og trække deres egen faktura etc. Og der var kun oprettet en bruger, hvilket var administratorens.

Mvh Carsten

er det min hjemmeside det kommer til at ligge på eller bliver det en anden side , for uden tvivl kan jeg ikke få mine modeller til at finde ud ad det vis det er en anden hjemmeside det ligger på hvor de kan loggen ind og se det regnskab på

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 10:01

Hej Mikael

Jeg vil tilslutte mig Carsten Jacobsens tanker omkring din løsning. Vi har hos Winfinans flere kunder, der har fået lavet et kundecenter, der indeholder de funktioner, som du beskriver.

Winfinans.NET API er omfattende og vil uden videre kunne understøtte en sådan side. APIet er baseret på WCF.webservices, hvor den udvikler, der skal bygge dit kundecenter direkte kan arbejde med Winfinans som funktionsbibliotek og database i MS Visual Studio. Det er dog ikke et krav, at det skal bygges ved hjælp af Microsoft teknologi.  

Winfinans.NET er en komplet ERP/regnskabs/CRM løsning på nettet

Hvis du får bygget et kundecenter, så vil dine modeller på den måde ikke blive brugere af regnskabsløsningen og der vil derfor ikke skulle betales for ekstra brugere i den anledning.

Du må dog regne med, at det vil koste noget at få etableret kundecentret på din hjemmeside.

mvh

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 15:01

Hej Mikael

Jeg kan se, at du har været omkring e-conomic men jeg mener nu alligevel du bør give det en tanke.

Du kan jo f.eks. tage en prøvelicens på følgende link

http://scan-soft.com/integrationsloesninger/bliv-e-conomic-bruger

Vi (Scan Soft) laver en lang række integrationsløsninger til e-conomic og kan på den baggrund bygge det infocenter du gerne vil have til dine modeller.

Et center som er lukket i forhold til information fra dit økonomisysteme e-conomic men hvor der kan sendes data til fakturering og trækkes data fra din hjemmeside.

Skriv hvis jeg skal kontakte dig eller send en mail på php@scan-soft.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)