Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Matematik software søger testbrugere - gratis adgang mod feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har udviklet en matematik hjemmeside (læs: 'Software as a Service' ligesom Google Apps), hvor man kan regne med matricer og variable, definere funktioner, tegne grafer m.v. Der er to udgaver: En basis udgave, hvor man ikke skal registrere sig og en udgave for medlemmer, som har større funktionalitet.

Sidstnævnte er tænkt som en lillebror til de meget dyre, eksisterende matematik programmer. Jeg er interesseret i kontakt med virksomheder og enkeltpersoner (ingeniører, fysikere, kemikere etc.), som vil bruge systemet uden betaling mod at give feedback på det. De nærmere detaljer kan vi tale om.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Adam Williams

tusanga@tusanga.com

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:26

Hej Adam.

Det lyder meget spændende med online aspektet.

Hvis jeg skal løse nogle komplicerede matematikudfordringer har jeg tendens til at anvende open source programmer som http://maxima.sourceforge.net/

God vind med projektet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Kan du bruge en studernede der har Matematik på B til noget :D?

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:43

Kunne du bruge en Mat A studerende bruger normalt vis maple 16. send en pm ;)

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:25

Hvis du kan lave et student abonnement kan du sikkert sælge til gymnasierne.. bare et godt råd. De køber alligevel licenser til maple og matcad. 

Er ikke interesseret i at prøve (har ikke brug for det), men ville lige gøre dig opmærksom på en målgruppe.

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 01:13

Hej Adam, jeg farmaceutstuderende på københavns Universitet . Du må endelig skrive, hvis jeg kan hjælpe dig med noget. 

Held og lykke med projektet:-)

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11

Tak for tilbagemeldingerne. Er der andre interesserede kan I prøve det på

http://www.tusanga.com

Med venlig hilsen

Adam Williams

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:33

Læser Elektronik og IT på uni og bruger en masse matematik hele tiden. Kunne godt give det et kig.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:55

Det er et rigtig spændende projekt.. Glæder mig til at følge det. Jeg tror der skal en del mere hjælp til undervejs. Jeg havde i hvert fald meget svært ved at få variabler defineret ordenligt osv. Det skyldes formegentlig syntax-ting jeg ikke har styr på.

Det er fedt der er så mange spændende tiltag. Vi har bl.a. selv en lommeregner til differentialregning - de er rigtig populært!

Hold os opdateret :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)