Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lejlighed i København, nogen der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg søger pt. lejlighed i Storkøbenhavns området, gerne i København ø, da det er der jeg skal arbejde. 

Men jeg leder efter sider hvor jeg kan søge efter disse lejligheder. 

Jeg kender til de større sider som Boligportal.dk, Boligbasen.dk og Lejebolig.dk, og jeg har også fundet 2 lejligheder som jeg har søgt efter, men man ved jo ikke om man får dem. Så jeg kunne godt tænke mig at søge lidt flere, dvs. er der bare ikke flere lejligheder på disse 3 sider, der opfylder mine krav omkring rum, pris og beliggenhed. 

Så jeg ville lige høre om i kender nogle mindre sider der tilbyder lejligheder? Eller om i evt. kender nogen der kender nogen, eller sådan noget. 

Mine krav er: 
3/4 værelses - 2 værelses kan måske gå, hvis det ene værelse er meget stort. / Vi er 2 venner som skal bo i lejligheden. 
Max 10.000kr i leje
København Ø/København N 

Det ville være en stor hjælp for mig, hvis i kendte til noget andet, da jeg faktisk skal bruge den nu her. 

På forhånd - mange tak! :) 

/Mark.  

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:22

Leder stadig efter en lejlighed, håber der en sjæl eller to der kan hjælpe. :-) 

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Hej Mark

Der er to ledige lejligheder hos AAB lige nu, som måske kunne være noget for jer:

http://www.aab.dk/Ledige-boliger.470.aspx

Når de er ledige kan I bare sende en mail til kontoret og sige, hvis I er interesserede - I kommer altså uden om at skulle stå på venteliste.

Jeg vil til enhver tid anbefale jer at få bolig gennem en boligforening frem for privat, så jeg håber, disse to lejligheder måske kunne opfylde jeres behov og evt. spare jer for en masse bøvl, hvis I er uheldige at rende ind i et broddent kar.

Nu er AAB selvfølgelig bare ét eksempel, hvor der var noget ledigt. Der er sikkert mange af de andre boligforeninger, der også har noget ledigt lige nu.

Al mulig held og lykke med boligjagten :)

Mvh. Julie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)