Hej Amino! Mine krav er: Det ville være en stor hjælp for mig, hvis i kendte til noget andet, da jeg faktisk skal bruge den nu her. |
Leder stadig efter en lejlighed, håber der en sjæl eller to der kan hjælpe. :-)
Hej Amino! Mine krav er: Det ville være en stor hjælp for mig, hvis i kendte til noget andet, da jeg faktisk skal bruge den nu her. |
Ejer af DopeLife - EST. 2011
Leder stadig efter en lejlighed, håber der en sjæl eller to der kan hjælpe. :-) |
Ejer af DopeLife - EST. 2011
Hej Mark Der er to ledige lejligheder hos AAB lige nu, som måske kunne være noget for jer: http://www.aab.dk/Ledige-boliger.470.aspx Når de er ledige kan I bare sende en mail til kontoret og sige, hvis I er interesserede - I kommer altså uden om at skulle stå på venteliste. Jeg vil til enhver tid anbefale jer at få bolig gennem en boligforening frem for privat, så jeg håber, disse to lejligheder måske kunne opfylde jeres behov og evt. spare jer for en masse bøvl, hvis I er uheldige at rende ind i et broddent kar. Nu er AAB selvfølgelig bare ét eksempel, hvor der var noget ledigt. Der er sikkert mange af de andre boligforeninger, der også har noget ledigt lige nu. Al mulig held og lykke med boligjagten :) Mvh. Julie |