Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Kapital !

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Andersen:

For at Amino kapital lykkes, tror jeg det burde være gratis her i starten indtil der er nogle succes cases at vise frem. Efter at have læst tråden har jeg lidt den fornemmelse at Amino Kapital er en super ide med potentiale, men at der ikke er nogle som bruger det seriøst.

Ville være lækkert hvis der kunne komme nogle succes historier på banen, så tror jeg mange ville bruge denne service.

Der allerede 125 announcer for virksomheder der mangler penge, samt 81 investore der har skrevet sig op. Var det gratis at oprette announcer derinde, ville den blive fyldt op med alt for meget skrammel, der ville spilde investorenes tid. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:02

Masimoto:

Hvad så med at give en loyalitetsrabat i stedet for til Plus-medlemmerne. Eksempel: Pr. dag du har været plus-medlem får du 50 øre i rabat, og så kan I sætte et maks på beløbets størrelse til 500 kr. evt. således at I får 498-998 kr. fra plus-medlemmerne når de opretter sig på kapitaltjenesten.

På den måde belønner man Plus-medlemmerne, og giver dem samtidig et incitament til at fastholde deres plus-medlemsskab, såfremt at deres loyalitetsbonus går tabt, hvis de i en periode stopper med at være plus-medlem.

Og på den måde, skal man "kun" være Plus i 2.7 år, altså næsten 3 år, før du sparer 500 kroner. Så ville jeg da helt bestemt hellere hoste op med 500 kroner mere, hvis formålet var pengene værd.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Dem jeg fandt i den liste har en samlet kapitalmængde, der LANGT overgår den, som er på Amino Kapital. Jeg kan samtidig læse om investorerne og se om de faktisk rammer indenfor min målgruppe - hvilket er information jeg ikke kan finde på Amino kapital.

Prisen på nogle af de kapitalsider overstiger også prisen på Amino's liste. Det er ingen kunst at finde investorlister - kunsten er at finde den rigtige liste med lige netop den investor, som har interesse for ens projekt. Det kan være en udfordring.

Der findes massevis af lister, hvor man kan købe adgang. Jeg kan godt forstå at der pives, hvis man køber adgang til en liste hos mange udbydere så kan det hurtigt rende op. Men så er man vel heller ikke bedre stillet end den som pirker.

Jeg kan ikke have ondt af prisen på "Martins" liste. Jeg kender ikke kvaliteten eller nået som helst til dem som stiller kapital til rådighed, men 100 der er hoppet med siger at prisen formentlig er ok. De frie markedskræfter vil rette prisen ind i enten opadgående eller nedadgående retning i takt med succeshistorierne kommer frem eller udebliver.

Allerede i dag har mange store omkostninger alene ved at lave præsentationsmuligheder for deres projekter eller måske udgifter til revisorer i forbindelse med udarbejdelse af budgetter mv. for at få et lån. I den sammenhæng er 1000 kr. intet.

Det er ikke anderledes end at gå i banken for at låne. Forberedelsen er ikke gratis og der er ingen garanti for at du får lånet. Samme princip gælder på Amino Kapital. Du har en mulighed men ingen garanti. 

At Amino skummer fløden kan jeg ikke have ondt af. Det ville være bad business ikke at bruge muligheden.

/Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Andersen:

For at Amino kapital lykkes, tror jeg det burde være gratis her i starten indtil der er nogle succes cases at vise frem. Efter at have læst tråden har jeg lidt den fornemmelse at Amino Kapital er en super ide med potentiale, men at der ikke er nogle som bruger det seriøst.

Ville være lækkert hvis der kunne komme nogle succes historier på banen, så tror jeg mange ville bruge denne service.

Nu er der jo en del der allerede har givet gode svar, men du får lige et af mig også.
Det værste der kan ske, er at Amino Kapital bliver fyldt med useriøse annoncer.
Så er projektet dødt, da ingen investorer gider at spilde deres tid.

På trods af det, så har vi fået rigtig mange investorer og virksomheder der søger penge ind i basen og min mavefornemmelse er, at vi er kommet rigtig godt fra start.

Der er sendt mere end 1.000 beskeder gennem systemet og jeg har allerede hørt fra de første brugere, at de har fået gode kontakter.

Når der er gået lidt mere tid, så vil vi forsøge at måle på tingene, så vi kan fremlægger noget mere data.
Men der går vel typisk 1-4 måneder fra man skabet kontakt til en investor, før en handel bliver lavet og derfor er det for tidligt at spørge.

Så jeg er mere end godt tilfreds og er sikker på at vi har lavet en god og seriøs markedsplads for folk der mangler penge.

De bedste hilsner

Martin

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)