Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og sider med unikke keywords og description

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Malaga
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Fra  GlobalCityBreak Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har det sidste stykke tid ledt efter en Joomla extension som kan hjælpe mig med at tilføje unikke side keywords og description. Der findes masser af extensions og jeg har også prøvet et par stykker, men hver gang kikser det.

Jeg bruger Joomla version 1.5.23 og sitet er på to sprog: engelsk og dansk. Til at oversætte til dansk bruger jeg Joomfish og det er her mit problem ligger. Jeg kan sagtens finde den extension jeg skal bruge, men har ingen af dem jeg har prøvet er kompatible med Joomfish. 

Eftersom det er en vigtig ting, så ville jeg sætte meget stor pris på lidt hjælp.


Steffen Hansen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at kigge på at opdatere Joomla til 2.5? Du kommer til at skulle lave skiftet alligevel på et tidspunkt og det lyder til, det vil være oplagt at skifte nu, hvor du alligevel står overfor en ret kompleks problemstilling?

Fra Malaga
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Fra  GlobalCityBreak Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det overvejes bestemt også og som du siger, så er det uundgåeligt. 

Men jeg leder lige efter en hurtig/billigere løsning. Som sagt kan jeg godt gøre det med det engelske site og det er kun det danske der ikke kan. Så derfor vil jeg først se om der var nogen der kunne hjælpe mig.

At opdatere til 2.5 har jeg fået fortalt er ikke sådan lige til? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, det er med at holde tungen lige i munden, når du laver sådan en opdatering. Særligt, hvis du har gode placeringer i søgemaskinerne

Jeg har skrevet en guide til at opdatere til 2.5, som du kan tjekke her:

Sådan opdaterer du til Joomla 2.5 

Mit råd er klart at du får professionel hjælp til at få opdateret nu og får løst alle design-problemer i samme overbæring. Jo større og "grimmere" din Joomla installation vokser sig, jo dyrere vil det blive at få lavet opdateringen på sigt.

De hurtige og billige løsninger er sjældent hverken hurtigst eller billigst i længden.

Fra Malaga
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Fra  GlobalCityBreak Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi nu alligevel er nået så langt, så kan jeg vel ligeså godt bede dig sende mig et tilbud på en opdatering til 2.5. Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha - sådan et tilbud giver jeg gerne. Jeg tænker dog det er nemmest, hvis du lige ringer på 51 93 70 17 og får fat i en af mine folk, der har bedre tid til at snakke ordentligt om projektet. 

Vi laver selvfølgelig et estimat på opgaven ganske gratis og derefter kan du forholde dig til, om det er noget du ønsker vi skal gøre.

Alternativt så skriv lige dit nummer i en privatbesked, så får jeg en til at ringe dig op.

Forsat god dag, Steffen.

Fra Malaga
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Fra  GlobalCityBreak Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Rasmus,

Jeg har sendt dig en email - håber du vender tilbage snarest.

Steffen Hansen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)