Er der en af jer kloge Html hoveder derude lige nu... som har lyst til at hjælpe lige nu og som arbejder sent :-) Skriv til mielevy@gmail.com
|
Hvad skal du bruge hjælp til?
Er der en af jer kloge Html hoveder derude lige nu... som har lyst til at hjælpe lige nu og som arbejder sent :-) Skriv til mielevy@gmail.com
|
Er kommet til at slette en linie i koden på bundrammen i min kundes shop. Men kan ikke lige gennemskue hvad... kan prøve at sende koden i en mail evt. |
Send den til support@trendlining.com så skal vi nok lige tjekke den igennem. Rigtige iværksættere arbejder altid sent :) |
Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.
Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk
Du kan godt prøve og sende koden til mig men det skal gå stærkt da ejg egentlig er på vej i kanen med en dundrene hovedpine som følge af en ovedosis Cisco |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
Smut du bare i seng... :-) har et par stykker på sagen. Men tak fordi du bød ind. God bedring |
Hehe ja ingen vej tilbage, når man først har trykket gem :-( |
Hej alle, så er jeg næsten tilbage igen... så ikke mere hjælp i denne omgang. Tusind tak for jeres indsats :-) |