|
Er der en af jer kloge Html hoveder derude lige nu... som har lyst til at hjælpe lige nu og som arbejder sent :-) Skriv til mielevy@gmail.com
|
Hvad skal du bruge hjælp til?
Debat
|
Er der en af jer kloge Html hoveder derude lige nu... som har lyst til at hjælpe lige nu og som arbejder sent :-) Skriv til mielevy@gmail.com
|
|
Er kommet til at slette en linie i koden på bundrammen i min kundes shop. Men kan ikke lige gennemskue hvad... kan prøve at sende koden i en mail evt. |
|
Send den til support@trendlining.com så skal vi nok lige tjekke den igennem. Rigtige iværksættere arbejder altid sent :) |
Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.
Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk
|
Du kan godt prøve og sende koden til mig men det skal gå stærkt da ejg egentlig er på vej i kanen med en dundrene hovedpine som følge af en ovedosis Cisco |
Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk
|
Smut du bare i seng... :-) har et par stykker på sagen. Men tak fordi du bød ind. God bedring |
|
Hehe ja ingen vej tilbage, når man først har trykket gem :-( |
|
Hej alle, så er jeg næsten tilbage igen... så ikke mere hjælp i denne omgang. Tusind tak for jeres indsats :-) |