Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Jeg vil gerne have lidt feedback på min nye hjemmeside. Jeg regner med, at jeg snart får et nyt baggrundsbillede.
Håber at høre både ris og ros fra jer,

Mvh Mathias Kock
http://www.superligafan.dk/
:-) 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:21
META
WARNING missing description
WARNING missing keywords ta
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:25

hmm nu får det baggrunds billede mig ikke til at kunne sige meget godt. det ødelegger siden så jeg vil vente med at komme med det vilde input til det er skiftet.

Der er dog 1 ting jeg rigtig godt kan li på din side og det er de pile der gør det muligt af gøre indholdet bredere og FJERNER reklamerne det burde alle sku have :o)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

kan se du holder ved lige med superligaen alle resultater er korrekt så det er flot klaret opdaterer siden jævnlige

om os forklare ikke hvem forfatter er bag siden det ville klart styrke sidens troværdighed at man ved hvem forfatter er

det ser mystisk ud man kan skrive kommentar alle siderne selv kontakt siden slå det fra i hvert fald nogle sider at man kan skrive kommentar

kontakt siden klart lettere at kontakte jer vis der er en kontakt formular der

social medier god ide med google plus og facebook på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:42

Synes egentlig at siden er ganske fornuftig bygget op... Dog er jeg personligt ikke så vild med det grafiske.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:34

Hej Mathias,

Synes det er synd i dit topbanner kun har fck, da du jo dækker andre klubber en blot denne ene?

Dit baggrunds billed er meget grynet og ikke særlig pænt at se på.

Du har et tomt felt i toppen, hvad er meningen med dette?

Hvorfor har du ikke delt det i kategorier når du i dine nyheder har skrevet det?

ALT ALT ALT for mange reklamer til min smag.

Effekterne på linket i overskriften falder bestemt ikke i min smag.

Få skabt dig selv et logo .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09

JEG MANGLER BILLEDER...FOTOGRAFIER... 

Pænt nok design men hold kæft det er røv kedeligt at læse en lang smøre af tekst...

Jeg får det bedre, mere overskueligt... mere lækkert på bold.dk så hvorfor skal jeg se på din side?

Derforuden er det også røv træls at jeg skal se på det samme fodboldhold i toppen hvis mit favorithold ex. er Randers eller Silkeborg  

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin side, men grafikken kunne godt piftes lidt op. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:05

Hej Mathias

Det er nogle rigtig gode tekster, du har - meget velformulerede og stort set fri for sprogblomster og andet revl og krat. Man kan mærke, hvor meget du går op i fodbold, og det betyder utrolig meget.

Jeg føler dog lidt, at jeg er rejst 10 år tilbage i tiden, når jeg ser designet, så er enig med de andre i, at grafikken godt kunne blive endnu bedre.

Er heller ikke ret vild med, at overskrifterne er skrevet med en font med "fødder", som slet ikke egner sig til en skærm.

Tekstmængden synes jeg til gengæld er helt fin. For hvis man interesserer sig for emnet, så er det også irriterende, hvis det er alt for kortfattet. Du får jo også brugt godt med linjeskift, så tekstblokkene ikke bliver mere tunge end højst nødvendigt.

Under "Kampe" synes jeg, det er lidt forvirrende, at datoerne ikke er i rækkefølge i forhold til hele siden, men i deres respektive afsnit. Og hvorfor er der ikke kommende kampe listet?

Jeg ville måske ændre "Om os" til "Om Superligafan", "Bagom Superligfan" e.lign., når der kun er én person nævnt.

Ellers synes jeg det er super godt arbejde, du har fået lavet og dejligt at se, at der ofte bliver opdateret - det gør siden meget troværdig.

Mvh. Julie

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)