Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Motivations/"lær at sige noget i timerne" kursus for UNGE/13-17 år

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I junglen af coaching og motivationskurser har jeg endnu ikke fundet et kursus til og for en stille ung, der har brug for hjælp til at lære at tale i større forsamlinger, sige mere i skoletimerne og få lidt styrket sin selvtillid.

Jeg har fundet utallige kurser, der tilbyder lærere og andre der arbejder med unge, hvordan man motiverer dem og støtter disse ting, men ingen længere oppe i fødekæden...

Er der nogen der kan anbefale mig noget i den retning? Evt. garneret med erfaringer? Eller skal jeg i virkeligheden ud i et slags teaterkursus hos en skuespiller?

På forhånd tusinde tak for hjælpen,

De allerbedste hilsner

Sofie

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:02

Fed ide! Går selv i 9. klasse og kender mange der kunne bruge et sådant kursus! 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 19:25

Camp True North

Jeg har ikke selv været på et kursus, men kender nogle der har, og de har været glade for det.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 19:49
Jeg skriver nogle gange artikler om at forbedre sin perfomance i skolen på dette website: http://www.godekarakterer.dk/ måske nogle af artiklerne kan hjælpe?
Det er godt nok ikke et kursus men måske det kan hjælpe alligevel?
Held og lykke ;-)
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:16

Tak for jeres svar allerede :-)

Både Camp True North og artiklerne virker inspirerende.

Og så kan eventuelle kursusudbydere jo se om der skulle være grobund for et marked,

De allerbedste hilsner

Sofie

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 20:20

Nu har jeg ikke været på noget kursus.. Men efter mange timers søgen på nettet, forskellige bøger, forskellige mennesker i nu over et år, vil jeg gerne give dig gode råd.

Jeg har selv haft en periode hvor jeg følte mig som et absolut nul. Alle var bedre end mig. Jeg kunne ikke noget. Jeg troede ikke på mig selv. Selv klassens outsider var bedre end mig.. Jeg følter mig ikke godt tilpas..

Men det er en helt anden snak nu...

Du skal være velkommen til at skrive, så vil jeg med glæde snakke med dig/give dig et par gode råd..  

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:02

1. Send den unge på efterskole. Det er den ultimative løsning.

Ellers grib fat i Thomas Grønnemark www.throwin.dk - Han kan helt sikkert skrue noget sammen, som rammer præcis den eller de unge, som du har brug for hjælp til.
Thomas kan ikke blot kaste en fodbold af H til - han er også et fantastisk menneske.

Venlig hilsen

Hans 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du er også velkommen tIl at se nærmere på den gratis bog for unge, som jeg netop har udgivet. Der er masser af personlig udvikling og så kan den både læses som ebog eller hentes som lydbog. Den handler ikke direkte om at tale i større forsamlinger, men den udvikling, som bogen sætter i gang, vil helt klart hjælpe på det.

Jeg laver også en masse videointerviews til unge på siden, og der vil jeg også komme forbi det at udtrykke sig selv. Du kan finde linket til det hele i min signatur :-)

Håber den kan give dig lidt af det, du søger.

Bedste hilsener
Tommy

Hej med dig :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:12

Nu ved jeg ikke hvor "ung" vi snakker om her, men jeg er medlem af netværket JCI hvor man skal være imellem 18 og 40 år. Her gør vi en del ud af taler træning og blandt andet også en talerkonkurrence. Man lærer simpelthen ved at blive kastet ud i det (igen og igen).

Der findes afdelinger rundt om i hele landet.

JCI Wonderful Copenhagen (hvis vi er i Kbh området).

EDIT: Argh... så lige overskriften, den missede jeg i første omgang da jeg kun læste selve indlægget. Så er mit indlæg desværre ikke så relevant.

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:01

Hej Sofie

Nu ved jeg ikke hvor du rent geografisk befinder dig, men tro mig - du er ikke alene. Prøv ungdomsskolerne i dit område (Favrskov Ungdomsskole har f.eks. et kursus) ellers kan du via Sofia Mannings hjemmeside finde et link til et weekendkursus der hedder "Hvem er du" som er målrettet piger i alderen 15-20 år. Det er i Kbh. Du kan finde det under kurser og produkter. Jeg har hørt det er helt fantastisk.

Jeg håber du finder det du leder efter...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)