Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået tilbud på tilretning af Webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Tak for uddybende svar - også i betragtning af din situation.

Den menu jeg omtaler, er faktisk ikke den ved siden af pigen, men derimod den del, der ligger i venstre side UNDER billedet startende med "air conditioners"...

Jeg ville jo gerne have den hvide grå ramme (kasse) med buede hjørner til at fortsætte, som den gør i eksemplet, men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre? Den er nødt til at blive erstattet af en standard OSCommerce boks.

Stephan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:44
Det kan jeg så forsikre dig at det sagtens kan lade sig gøre :)

Jeg ved ikke om det er fordi Bgsys så har påtænkt sig at ligge hele dette design over i hans egen oscommerceløsning hvor han har tilføjet en række contributions, og derfor ikke gider bøvle med at få den ellers pæne baggrund med ind over, at han vælger at sige til dig det ikke kan lade sig gøre.
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 00:02
Blot en uvildig støtte til Martins vurdering.

At påstå (hvis det er det der er tilfældet - og ikke en misforståelse) at det ikke kan lade sig gøre er noget sludder. Ved mindre altså "kan ikke lade sig gøre" betyder: "kan ikke lade sig gøre inden for dit budget" eller "kan ikke lade sig gøre med vore kompetencer". Hvis det første er tilfældet burde det nok være lagt åbent på bordet. Hvis det sidste er tilfældet, ville jeg genoverveje mit leverandørvalg.

Alt kan lade sig gøre i OSCommerce, men som Martin skriver, er der mere arbejde forbundet med selv de tilrettelser, der for dig kan virke som "mindre".

Alt held med projektet!

/Thomas

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)