Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på businesskortet.dk ønskes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Jeg synes, at hjemmesiden generelt er for mørk. Det gav mig ikke lyst til at kigge videre.

-Ellers som de andre skriver: CVR nummer og sociale medier.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:42

dit rss - feed links går til en side med massevis koder

god ide med jeres virksomheds info på kontakt siden og cvr nummer også i fodnoten hele siden igennem det styrker sidens troværdighed

husk google viser op til 70 tegn i titlen så det er en god ide at bruge det

der mangler også på siden google plus og facebook så kan du nemmer få likes og plusser

jeg kan ikke se på siden , disse her ting

• hvordan laver i kortet
  • hvordan kommer de til se at 
  • hvad koster kortene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:00

Endnu engang mange tak for alle jeres indlæg.

En af tingene der indgår meget er at siden er for mørk, men synes bare det passe godt til træbranchen? Men er jeg helt væk med det?

Ellers må jeg gøre siden lys :)

Forresten til alle jer der har hjulpet, hvis i mangler noget lækkert træ produktion, hold jer ikke tilbage og jeg laver et specielt Amino tilbud til jer!

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 01:19

Hej Patrick

1) Hvis ikke jeg havde læst din indledning her på amino havde jeg ikke via forsiden fattet at det er visitkort i træ! Så jeg ville skrive noget i retning af: Skild dig ud med visit kort af træ.. lige neden under businesskortet.

2) Derudover ville jeg overveje at bruge et visitkorts model på din forside i et af de lækre slags træ som du jo faktisk tilbyder!

3) Jeg ville måde gøre din menu lidt større, den er ikke så i øjen faldende, men den er mega fed! :D

Virkelig lækkert design eller, lidt lysere måske, måske noget lyst træ som baggrund? og som de andre siger sociale medier og cvr nr. så synes jeg du er rigtig godt kørende!

Håber jeg var til hjælp - med venlig hilsen 
Christian 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 01:32

Mange tak for de gode ideer!

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:42

-Stavefejl på forsiden (skil vs skild)

-Sort text på sort baggrund = meget dårlig læsbarhed

-Diverse menuen ude i siden?? - Er det en gammel test menu der ikke er deaktiveret?

-Wood Types bør være i 2 ord måske omskrives til noget mere simpelt, fx. "Products" der viser

nogle eksempler på jeres produkter og samtidig giver en beskrivelse af de forskellige stykker træ og deres fordele(?)

-Portfolio er lidt redundant at have sammen med ovenstående kategori, da de opfylder det samme basale behov. Jeg tror ærlig talt ikke folk er specielt interesseret i at se træet bag, de vil bare se nogle eksempler på visitkort med de forskellige træsorter.

Jeg synes bestemt i skal bestræbe jer på at få en form for online bestilling om det så bare er et menupunkt der hedder "Få et godt Tilbud" som så indeholder en basal kontaktform, så synes jeg at kunden skal tage lidt for meget inititativ her. Hvis i er meget faste på telefonkontakt, så få et punkt der hedder "Bliv Ringet Op" eller lign, hvor kunden igen udfylder navn og nummer.

Som en anden skrev i tråden, det er lidt usikkert hvad det egentlig er i sælger og hvordan man køber det. Det er nok jeres største problemer med den nuværende side.

gl

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 01:54

Super,

Sørger for at gøre alt mere synligt i løbet af ugen

Tak

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)