Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilfældig censur hos google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har annonceret hos AdWords i årevis uden problemer, og netop som vi test-lancerer et nyt (faktisk væsentlig mere sobert end det nuværende) site ved at rykke vores adwords kampagner over til dette, bliver alle annoncer markeret som "seksuelt indhold", og vi mister 80-90% af vores trafik.

Er jeg den eneste der ikke kan se hvor moralsk forkasteligt vores site er for folk der aktivt søger efter et polterabend, fordi jeg har været i det for længe, eller hvad?

Er der nogen der har gode idéer til hvad vi kan gøre? Evt. erfaring med hvor meget vi behøver censurere, hvis der ikke er nogen vej udenom hos puritanerne?

Det nye site ligger på www.pissupreisen.de (og er på tysk). 

Grunden til at jeg undres er til dels, at vores nuværende site: www.pissup.de aldrig har været afvist (få annoncer har været afvist pga tekster), og dér ER rigeligt med billeder af halvnøgne mennesker oma.

Kan vi prøve igen og være heldige at ramme en mere "moderne" adwords ansat?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41

bryst vorter var der på et billedet det kan være nok prøv kig på de kørende billeder under Budapest , det tillader de ikke hvad jeg går ud fra og man kan meget nemt se de bryst vorter på det billedet 

kvinde bryster se det hele ved jeg google regler er imod men jo synes ikke det er forkastelig med kvindebryster men sådan er google regler bare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:07

Hey Mikael!

Tak for din hjælp. Da en af vores partnere talte med en AdWords konsulent, fortalte de at siden var blevet afvist ud fra en overordnet vurdering.
Er det bullshit?  

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 20:10

tror bare "overordnet vurdering" dækker over at de ikke gider bruge tiden med at uddybe overfor dig hvad der er galt med din side. 

Det er desværre set mange gange før at google ikke vil uddybe men bare kommer med overordnede svar.

Problemet kunne meget vel være som Mikael skriver det ihvertfald :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:03

Mads Thorsdal:

Hey Mikael!

Tak for din hjælp. Da en af vores partnere talte med en AdWords konsulent, fortalte de at siden var blevet afvist ud fra en overordnet vurdering.
Er det bullshit?  

alle sider tjekker nu  , da jeg  kigget på siden det kan også være våben dem er der rigtige  mange af på siden, jeg ved godt i ikke sælger våben

så 2 ting ser jeg på siden bare bryster og våben , de begge ting ville jeg overveje fjerne og 100% sikker væk med brysterne de  går simpelthen ikke, jeg har hørt om masser af sider der har fået lukket deres adwords konto grundet bare bryster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)