Kære Aminoer. Jeg har annonceret hos AdWords i årevis uden problemer, og netop som vi test-lancerer et nyt (faktisk væsentlig mere sobert end det nuværende) site ved at rykke vores adwords kampagner over til dette, bliver alle annoncer markeret som "seksuelt indhold", og vi mister 80-90% af vores trafik. Er jeg den eneste der ikke kan se hvor moralsk forkasteligt vores site er for folk der aktivt søger efter et polterabend, fordi jeg har været i det for længe, eller hvad? Er der nogen der har gode idéer til hvad vi kan gøre? Evt. erfaring med hvor meget vi behøver censurere, hvis der ikke er nogen vej udenom hos puritanerne? Det nye site ligger på www.pissupreisen.de (og er på tysk). Kan vi prøve igen og være heldige at ramme en mere "moderne" adwords ansat? |
bryst vorter var der på et billedet det kan være nok prøv kig på de kørende billeder under Budapest , det tillader de ikke hvad jeg går ud fra og man kan meget nemt se de bryst vorter på det billedet
kvinde bryster se det hele ved jeg google regler er imod men jo synes ikke det er forkastelig med kvindebryster men sådan er google regler bare