Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence på Facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne have søsat en konkurrence på Facebook hvor man kan vinde nogle billetter, men jeg er helt grøn på dette område, har I et godt link hvor jeg kan læse om hvordan jeg kommer i gang? Så dødelige også kan være med Big Smile

Jeg skal ligeledes høre jer, hvis jeg nu har fået en kode fra en webshop som udløser rabat ved køb, kan jeg kombinere dette med Facebook sådan at man skal "like" os for at få adgang til den eller hvordan?

Håber I kan hjælpe mig Smile

Mvh

Daniel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:48

Hej Daniel , 

Det er faktisk ikke tilladt at lave konkurrencer på Facebook, uden en konkurrence App. Der findes masse konkurrence App's, prøv at tjekke dette ud: http://www.kb-marketing.dk/facebook-konkurrence-modul/ - Men ellers er det bare et google ''Facebook konkurrence app'' Der findes helt sikkert også nogle der er gratis. 

Mht. til regler så prøv at læse facebook's retningslinjer, men her er reglerne også 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:02

Tak for dit svar, jeg vil kigge nærmere på kb-marketing og læse mere om facebooks retningslinjer. Smile

Hvis der er andre som har input, er I meget velkommen.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 15:04

Her er det en Konkurrence App som er gratis, den er dog kun gratis hvis man har max 2,500 Likes. Ellers koster den 15/30 Dollar om måneden. 

Du kan finde den her  

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 15:32

Endnu en gang tak, den vil jeg lige prøve Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)