Jeg kan se at der er mange webdesignere, grafikere mm. her. Reklamerer I i jeres nærområde - og hvilke medier bruger I Reklamer i den lokale avis? Flyers? Telefonen? Hvad er erfaringerne med de forskellige? |
Jeg ejer den førende lokale sprøjte, så dér reklamerer jeg naturligvis også.
Men de fleste af mine lokale kunder kommer via personlige referencer eller afledt af, at jeg laver annoncer for dem i mit blad.
Jeg ser egentlig ganske ofte lokale medier reklamere for sig selv i egne medier (for at udfylde tomme spaltemm). Jeg ved ikke, hvordan de vil forholde sig til at lade en konkurrent annoncere - du skal nok i hvert fald ikke regne med at forhandle dig til den vilde rabat.
Men de fleste af mine lokale kunder kommer via personlige referencer eller afledt af, at jeg laver annoncer for dem i mit blad.
Jeg ser egentlig ganske ofte lokale medier reklamere for sig selv i egne medier (for at udfylde tomme spaltemm). Jeg ved ikke, hvordan de vil forholde sig til at lade en konkurrent annoncere - du skal nok i hvert fald ikke regne med at forhandle dig til den vilde rabat.
Hvis du er nystartet, vil jeg gætte på at en referencemappe under armen og så en tur rundt på uopfordrede kundebesøg vil give den største effekt.
mvh Hans