Mit første indtryk af siden er:
Siden er hvid med en masse tekst, som jeg ikke gider læse og 1/2 af siden er ikke brugt bortset fra toppen. Der er ingen spil på den første side - det er lidt underligt, for jeg er kommet til en side, der har med spil at gøre.
Du har kun navigation i toppen, hvilket jeg synes er for lidt. Når jeg klikker mig ind på gratis flash spil, så kommer jeg til en side, som bare viser oversigt over nogle sites, som har disse typer af spil. Altså stadigvæk ikke nogen spil, så nu har jeg været på to sider og stadigvæk ikke fundet det jeg ønsker. Desuden er informationen om de sider, som der bliver linket til enormt sparsom. Jeg har ingen anelse om hvilke typer af spil, jeg kan forvente på disse sider, der bliver linket til.
Når jeg så klikker på MMORGP, som jeg ikke ved hvad betyder, så kommer der endelig en kort beskrivelse af nogle spil. Men der er så lidt tekst, at jeg ikke aner, hvilket af de spil jeg vil synes bedst om.
Min vurdering:
Katagoriseringen er ikke eksisterende, der er alt for lidt information, ingen billeder og navigationen er dårlig.
Det er ikke for at tage modet fra dig, men for mig at se, er sitet ikke gennemarbejdet.