Jeg står og skal bruge en webshop hvorfra jeg kan sælge bl.a. nogle spots.
Jeg har ikke selv forstand på kodning, men det at bygge og drive en hjemmeside/webshop interresere mig meget.
Jeg ved der er flere systemer hvor jeg kan købe div. templates og lave en "gør det selv" webshop, men jeg er i tvivl om der findes noget ordenligt uden for mange reklamer osv.
Hvad er jeres råd, skal jeg købe en færdig webshop eller skal jeg kaste mig ud i at bygge noget op selv.
...og hvor? Hvor kan jeg købe den perfekte shop uden at skulle sælge hund og hus og hvor er de bedste muligheder for at gør det selv?
Jeg ved der er flere af jer der selv gør i det og/eller kender folk der kan.
Jamen det kunne da sikkert være en god mulighed. For og imod? For og imod? Første grund imod kunne være at så ligner den alle de andre, men det gør måske ikke så meget.
Der kan udvikles designs som bestemt ikke ligner "alle de andres" - men det koster selvfølgelig. Faktisk kan jeg slet ikke få øje på nogen "imod". Der er sikkert andre shoptyper der er mere eller mindre velegnet, afhængig af hvormange varer du skal have. Men mit kendskab til Presta siger bare "go-go-go"
Jeg er selv gået igang med presta, og kigger efter template osv. Jeg klarer selv installering osv. Men tror da jeg skal have en til lige at lave de sidste justeringer når jeg er klar.
Det er en JUNGLE! med alle de udbydere der er når vi taler webshops...
Muligvis du selv kan opsætte en og den er fin - men skal du have hjælp koster en programmør altså også kolde kontanter - og du kan få en køreklar webshop fra 3.000-70.000- xxxx KR...
Så synes du skulle bruge en måned eller to på at undersøge markedet og være ekstremt kritisk ALLE steder du henvender dig..
Altid ha' i tankerne at god kemi, service og pålidelighed ikke ALTID stemmer overens med prisen på shoppen..
Bare min 5øre - held og lykke.
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Det er en jungle - og forholdsvis umuligt at overskue. Hvis du vil nemt i gang, så vil ja da: Ja, anbefale vores system. Du er i gang for kr. 2995,- og 499,- pr. md. Når der er gået 2 år har du betalt løsningen.
Det er inkl. design til din virksomhed/målgruppe og alle tænkelige faciliteter i shoppen.
Hvad er jeres råd, skal jeg købe en færdig webshop eller skal jeg kaste mig ud i at bygge noget op selv.
Jeg ville HELT KLART anbefale dig at lave den selv. Især når du skriver at du rent faktisk har en interesse i at bygge og dive en hjemmeside/webshop. Ja det tager måske lidt tid at lære, men når du så kan det går det som en leg!
Derudover har du en færdighed mere, du kan tilføje til dit CV.
Jeg intereesere meget også meget for dette univers. Dvs. Iværksættere... Jeg er selv igang med mit eget projekt. Men det er langt fra færdigt. Hvorfor? Fordi jeg vil kunne sige at dette har JEG lavet, ( med hjælp og rådgivning herinde fra) Jeg vil selv være herre over hvad der er på min side, hvor tingene er placeret ol. Som du sikkert kan se, har jeg endnu ikke skrevet ud om, feedback på min side. Men det er ganske enkelt fordi, at jeg selv har givet min holdning til andres arbejde herinde. Jeg skal og vil være forberedt inden jeg sender noget herind
Medmindre du bare skal have din webshop klar med det samme, så lav den selv.