Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor sælger jeg ikke?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Du skal sælge det, som kunden i sidste ende har brug for.

Hvis du har en boremaskine, skal du ikke sælge en bore maskine, men et hul. 

Faktisk skal man gå skridtet videre end dette. Et hul i sig selv, har ingen værdi. Det som har værdi er, at det nu er nemt at få sin reol samlet og få hængt sine billeder op. 

Men ellers er jeg meget enig i dit gode indlæg :) 

Som du også er inde på, så handler det om at slippe af med sin angst. Så en overskrift kunne være: Er du træt af at være angst og vil gerne have det bedre? Med denne bog får du 15 konkrete råd til, hvordan du i din hverdag med små ændringer kan få et godt liv uden angst. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage indenfor 30 dage. 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas; tak for dit svar. Jeg giver dig ret i at der skal mere i. Jeg har netop skrevet en tekst som beskriver hvorfor jeg selv har brugt skemaerne og hvad jeg fik ud af dem. Den tekst vil jeg lægge ud i dag sammen med skemarne. Det giver nemlig min egen garanti. Jeg er nemlig ikke interesseret i at udlove garantier på andre personers psykiske helbred, da jeg før det første finder det uetisk og for det andet går over min egen grænse for hvad jeg vil være med til på slipangsten.dk. For det 4. er det yderst individuelt hvornår man finder skemaerne angstreducerende, alt efter arbejdsindsats, personlighed og angstniveau. Men ideen kan jeg jo tænke i, for der kan jo være andre muligheder for garanti... så pointen er feset ind :-) Tak for inputtet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

adsense google højre side kan udmærket give nogle udgående kliks måske køber de i stedet igennem de steder vis det efter deres behov , men når går over i ny side og man forsvinder helt er chancen ikke stor går tilbage der er det bedste udgående links åbner vindue , så man bliver på din side

få dit cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle siderne med unikke titler

social medier anbefaler folk dig likes og plusser husk der facebook og google plus begynder betyde mere nu

betingelser ved oprettelse bruger på siden kunne jeg ikke se nogle da man var ved at  oprette sig 

give alle billeder titler og tags det kan give lidt ekstra besøgene på siden for nu fidnes de i google søgning billeder

videoer tror jeg kunne sælge jeres side endnu bedre så sæt det på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bogens titel er ikke god.

Et alternativ er "Bliv angstfri uden piller".

Jeg ville også helt klart undlade at fokusere på, at de skal printe ud - især at de skal gøre det igen og igen. Det er besværligt og kan virke som en stor opgave. Som Hans helt rigtigt er inde på, skal du fokusere på brugerens gevinst: "Køb bogen og bliv angtstfri på 3 måneder - 100% tilfredshed eller pengene tilbage".

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

@Grafisken

Jeg forstår udmærket din bekymring. Du skal ikke love, at folk slipper af med deres angst. Men fuld tilfredshed er efter min mening noget andet. Du lover ikke noget og det er op til kunden selv at vurdere, om der har været "value-for-money". Det er selvfølgelig op til dig, at vurdere, om du ønsker denne tilfredshedsgaranti, men jeg tvivler på, at mange vil bede om at få deres penge tilbage. Det er til gengæld enormt tillidsskabende, at du tror så meget på din bog, at du giver denne garanti - så min vurdering er, at du vil få solgt mere. Som du selv er inde på kan denne garanti gradueres efter behov. 

At læse 900 siders tætpakket litteratur om angst vil gøre mig mere angst end jeg allerede var, for jeg vil føle, at det kan jeg ikke overskue og nu er jeg tvunget til fortsat at have det dårligt. Derfor nævnte jeg i mit forrige indlæg noget om 15 enkle skridt til at... Det er fordi, det er nemt for mig at forholde sig til, hvis du fortæller, hvad jeg skal gøre og når jeg så har gjort det, så er der en vis sandsynlighed for, at jeg oplever forbedringer.

Et andet lille retorisk trick du kan bruge er statistikker som f.eks. Studier viser at 75% oplever i større eller mindre omfange positive forandringer i deres angst efter at have fulgt et struktureret forløb med skemaer. Du kan blive den næste. 

Du skal selvfølgelig selv trække din etiske grænse, hvor du føler det er rigtigt :) 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael, - Adsense er nu fjernet, CVR nr er på Kontaktsiden, metabeskrivelse uddybet, facebook og Google+ bliver altid informeret når jeg opretter noget nyt på mit site...

Der er ingen grund til at oprette dig som bruger for at købe bogen,- du får et link lige til døren hos Paypal... så ingen brugerbetingelser er nyttige i den forbindelse.

Der er sat titler og tags på billederne, - men af en eller anden grund ses de ikke når man kører musen henover.

Jeg må ha lavet en video --- ja!

Tak for input :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob - jeg vil overveje at kalde bogen for noget mere sigende. Måske er jeg bare en psyko-nørd - men i "mine kredse" kalder vi dem bare for "skemaer" - men som en anden nævnte, så rammer angst jo bredt og ikke alle ved hvad "skemaer" er for noget - tak for inputtet :-) Vil overveje garantien...

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas, tak for uddybning, - jeg kan godt se din pointe. Jeg vil overveje noget jeg føler jeg kan stå inde for - og hey - ja fuld tilfredshed eller pengene tilbage - jo den tror jeg godt jeg kan stå inde for :-) Tak for input - også med dit retoriske trick med ekspertviden...

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket fra din forside kan jeg ikke få til at virke

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok fordi jeg lige har været inde og ændre på det... :-) det skulle gerne virke ellers - det gør det her...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)