Faktisk skal man gå skridtet videre end dette. Et hul i sig selv, har ingen værdi. Det som har værdi er, at det nu er nemt at få sin reol samlet og få hængt sine billeder op. Men ellers er jeg meget enig i dit gode indlæg :) Som du også er inde på, så handler det om at slippe af med sin angst. Så en overskrift kunne være: Er du træt af at være angst og vil gerne have det bedre? Med denne bog får du 15 konkrete råd til, hvordan du i din hverdag med små ændringer kan få et godt liv uden angst. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage indenfor 30 dage. |
Jonas; tak for dit svar. Jeg giver dig ret i at der skal mere i. Jeg har netop skrevet en tekst som beskriver hvorfor jeg selv har brugt skemaerne og hvad jeg fik ud af dem. Den tekst vil jeg lægge ud i dag sammen med skemarne. Det giver nemlig min egen garanti. Jeg er nemlig ikke interesseret i at udlove garantier på andre personers psykiske helbred, da jeg før det første finder det uetisk og for det andet går over min egen grænse for hvad jeg vil være med til på slipangsten.dk. For det 4. er det yderst individuelt hvornår man finder skemaerne angstreducerende, alt efter arbejdsindsats, personlighed og angstniveau. Men ideen kan jeg jo tænke i, for der kan jo være andre muligheder for garanti... så pointen er feset ind :-) Tak for inputtet!