Ingen årsag Niels - Jeg har længe gået og grublet over hvorfor der ikke var nogen der viste konkret nu her med Dropbox, hvordan det kunne lade sig gøre.
Produktivitetsmæssigt synes jeg det er en kæmpe fordel at den ligger sammen med alle de andre drev - Man spare bare en del tid istedet for at gå ned i processlinjen eller igennem start > Alle programmer.
Gita Street:
Det kan også gøres med ftp-drev :-)
Hej Gita,
Har aldrig arbejdet med ftp-drev - men ved at en af mine partnere gør det og har alt hans arbejdsmateriale der på.
Er der stor forskel på det drev jeg har oprettet med Dropbox og så FTP drev, eller er det det samme ?
Har aldrig arbejdet med ftp-drev - men ved at en af mine partnere gør det og har alt hans arbejdsmateriale der på.
Er der stor forskel på det drev jeg har oprettet med Dropbox og så FTP drev, eller er det det samme ?
Hej Nils,
ftp-drev var nok også et forkert udtryk.
De webhoteller jeg lejer mig ind i giver adgang til deres servere via ftp. Her kan jeg så have direkte adgang til disse via Stifinder. Jeg bruger dem ikke til opbevaring af filer, men til websites.
Har lige set pop med at dropbox har udvidet min plads så jeg nu har 103 GB - Kan se det er den til $9 jeg har om måneden.
Da jeg aktiverede dropbox på min nye Samsung så gav de mig lige 50 GB ekstra i 2 år.. Her havde jeg lige fyldt 50% på og nu kan jeg så starte "forfra" :D
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vores system giver alt fra 512 GB til 2 TB. Vi kan selvfølgelig ikke gøre det billigere end dropbox' gratis løsning
Ikke mere end 2 TB? I Unge Fotografer skrev du: "Man får alle de gb, som man har brug for". Hvad hvis de GB jeg har brug for er mere end 2 TB?
Men det er off-topic så vi burde vel fortsætte i en ny tråd.
Online backup og den service vi tilbyder, som minder om dropbox er to forskellige services. Den service, som minder om Dropbox kalder vi Briefcase og den anden er backup. Briefcase løsningen koster dog mere, da der er flere funktioner med denn løsning. I alle vores servicepakker er der dog backupløsning, med ubegrænset plads. Ja vi burde lave en ny tråd, og i er også meget velkommen til at skrive til mig på jp@backupbox.dk eller herinde på amino, hvis i skulle have spørgsmål eller ønsker tilbud eller samarbejdsaftale.
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk