Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Captcha

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er snart ligeså svært at løse diverse captcha opgaver, som det er at forklare en første klasse Einsteins relativitetsteori, så alle har forstået det.  

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:26

Det er snart lige så svært at undgå spammere, som det er at forklare en første klasse Einsteins relativitetsteori, så alle har forstået det.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:28

jeg synes at det har taget overhånd, tit må jeg lave en ny captcha 10-15 gange før jeg kan se hvad der står.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drop Captcha. Det er kundefjensk :)

Der findes flere addons, som kan hjælpe med at bekæmpe spammers.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 06:34

Det har jeg også gjort, selv på forummet hvor gæster kan skrive indlæg, har jeg ikke Captcha på, da mange finder det svært at benytte og derfor kunne blive skræmt væk fra min side?.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:30

John Nielsen:

Dbh. John

findes det simpel til alle CMS systemer jeg synes svært finde noget til wordpress , men det findes sikkert meget simpel til wordpress men jeg ved det bare ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
John Nielsen:

Dbh. John

findes det simpel til alle CMS systemer jeg synes svært finde noget til wordpress , men det findes sikkert meget simpel til wordpress men jeg ved det bare ikke

Ja, til Wordpress findes blandt andet Akismet, som kan beskytte både kommentarfunktionen og kontaktformularer. Til Wordpress benytter jeg Fast Secure Contact Form, som spiller glimrende sammen med Akismet.

Tillader man oprettelse af brugere på sin Wordpress blog eller site, kan man beskytte imod sploggere (spam bloggere) med eksempelvis WangGuard.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 08:44

Mikael christiansen:

På http://blog.brighs.dk bruger jeg IP Filter.

Hvis man går ind på siden  via http://proxy2.3proxy.de/ og fjerner flueben ved  "Include Form" kan man se hvorledes siden ser ud for en uvelkommen gæst.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 20:06

en af de synes jeg meget effektive og meget hurtigere metoder jeg har brugt for at undgå rigtig meget spam, og som er meget simpelt at implementere er at have et hidden input felt, og via php(eller andet) indsætte tiden, og så når formularen bliver sendt afsted, tjekker om forskellen fra tiden i det skjulte felt er f.eks. mere end 2 sekunder siden.

Da mange spam kommentarer bliver lavet af maskiner, som kommer ind på siden, finder din formular og submitter den. og det gør de med det samme, hvorimod en bruger skal bruge tid på at indtaste data :)

det har ihvertfald siden jeg indførte det på artikeldb.dk gjort at jeg har fået skåret antallet af kommentarer ned fra mere end 100 i mdr. til 2-3 stykker, som er tydeligt bruger generede. 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)