Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

funktionstest af min nye webshop! ( 30% rabat )

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker måske lidt "useriøs", fordi den er meget standard, og stadig med Drupal logo rundt omkring Smile

Har du overvejet selv at importere kabler fra Europa og Kina - så kan du jo nok få en rigtig god pris på dine kabler Smile

P.S. Det kan måske være en fordel for dig at bruge lidt penge på et pænt design - de plejer at sælge bedre, men man kan sikkert også finde nogle pæne gratis Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:10

Heysa!

Du må rigtig gerne kontakte mig, så vil jeg gerne være din guide igennem det :)!
Jeg gør det gerne kvit og frit for dig, så add mig på skype: danmarkmads

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:16

Mads:

Heysa!

Du må rigtig gerne kontakte mig, så vil jeg gerne være din guide igennem det :)!
Jeg gør det gerne kvit og frit for dig, så add mig på skype: danmarkmads

Tak det er da et fint tilbud! Hvad vil du guide mig igennem? hvordan jeg laver et lækkert design? Eller hvordan jeg hurtigst får sat 1000 varer ind med billeder?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:17

Guide dig igennem hvordan du kan få siden mere funktionel, for mig at se så virker den ikke på noget som er færdigt overhovedet!
Så ja :)

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:00

Du skal det fulde sortiment af kabler, til Computer/Printer/Tlf/TV/Anlæg/Lyd - og mange forskellige... dvs HDMI kabler i forskellige kvaliteter, Mini HDMI i forskellige kvaliteter osv osv - således der er noget at vælge imellem - og billeder af alle produkter, med en udførlig beskrivelse, da mange kunder ikke aner ret meget om hvilket kabel de skal vælge.

Vedr. din shop - E-Mærket, Trust-pilot osv. - og evt. nogle udtalelser fra nogle kunder på siden.

Designet, vil jeg mene skal være tip top iorden - ellers får du svært ved at flytte kunderne ind i din butik - du er nok til at adskille dig fra dine konkurrenter.

God vind med projektet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)