Jeg har nogenlunde fået funktionaliteten på plads på min hjemmesidewww.itkabler.dk. Der er ikke så mange produkter, og designet er ikke kommet på end nu. Men hvis du bruger rabatkoden AMINO-1 kan du få 30% rabat på alle produktpriserne.
Kom gerne med ideer om hvilke typer kabler der skal på shoppen, og om priserne er i orden?
Jeg ved ikke lige hvilke it-kabler du går efter at sælge, det er jo bredt - men fx HDMI, DVI og VGA er altid fine.
God Ide. Min primære tanke var netværks og usb m.m. kabler. Men der er jo mange muligheder at vælgeimellem. Nu har jeg lagt et par hdmi kabler på også. Var der nogle specielle konfigurationer du havde forestillet dig?
Jeg har nogenlunde fået funktionaliteten på plads på min hjemmeside www.itkabler.dk. Der er ikke så mange produkter, og designet er ikke kommet på end nu. Men hvis du bruger rabatkoden AMINO-1 kan du få 30% rabat på alle produktpriserne.
Kom gerne med ideer om hvilke typer kabler der skal på shoppen, og om priserne er i orden?
Jeg har nogenlunde fået funktionaliteten på plads på min hjemmeside www.itkabler.dk. Der er ikke så mange produkter, og designet er ikke kommet på end nu. Men hvis du bruger rabatkoden AMINO-1 kan du få 30% rabat på alle produktpriserne.
Webshoppen er ikke ret seriøs ad udseende.
Men jeg kan sætte dig i forbindelse med en dansk distributør af kabler hvis du har interesse.
Nej der mangler lidt arbejde på den endnu! ;-) Ja, tak jeg vil da gerne snakke med en alternativ distributør! (PM)
Webshoppen er ikke ret seriøs ad udseende.
Men jeg kan sætte dig i forbindelse med en dansk distributør af kabler hvis du har interesse.
... Men af ren nysgerighed, hvad skal der så konkret til for at du mener en shop ser seriøs ud?