Hej Josefine og Daniel
Super cool side. Er vild med, at den fremstår lys, venlig og professionel. Sammenligningsfunktionen virker upåklageligt - er i øvrigt helt vild med, at I skriver, hvor høj modellen er, og hvilken størrelse han bruger. Det tror jeg ikke, jeg har set andre steder :)
Det skurer lidt i mine øjne, at der på forsiden er anvendt en anden skrifttype til at fortælle om fragt og levering.
En sidste korrekturlæsning på hele dynen vil jeg også anbefale. Det er i småtingsafdelingen, men på forsiden kunne jeg fx spotte, at "kr" er skrevet med stort ved fragt, men skrevet korrekt ved levering. Ved levering mangler der så til gengæld en bindestreg mellem "dag til dag" og "levering" (= dag til dag-levering).
"Udover Les Deux og Common Heritage, så har vi Gilbert & Lewis, The Blue Uniform og Whyred." (Udover skal være i to ord i denne sammenhæng).
Jeg undrede mig lidt over, at bloggen er på engelsk og resten af hjemmesiden på dansk. Er der nogen særlig grund til det?
Lidt ærgerligt, at I ender med at have to gange scroll bar i højre side ved bloggen. Ved ikke, om det er noget, I kan gøre noget ved.
Under "Om os" er der et link til bloggen, men linket peger til forsiden.
Og nu vi snakker om "os". Hvem pokker er det? Umiddelbart vil jeg tro, at Sadeq står for siden. I skriver under som Josefine og Daniel, men skriver "min webshop" og "det jeg har brug for". Kan ikke helt gennemskue, hvorfor Josefine og Daniel ikke er på hjemmesiden :) Nå, det var også bare en mindre forvirring fra min side.
Ellers vildt flot arbejde - håber I får masser af succes med shoppen. Håber I kan bruge min feedback til noget :)
Mvh. Julie