Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne enormt godt tænke mig at I lige tog 5 minutter af jeres tid til at kigge på min webshop...

Hvad mener I skal gøres bedre?
Kom med al den feedback I får i hovedet, det har jeg brug for. Tager godt imod kritik og anvender den til at gøre baso store til et endnu bedre sted.

Hvad mener I om brugervenligheden, er det let at finde ind til produkterne eller skal der ske noget ved det? 

Link: www.basostore.com 

Ser meget frem til jeres feedback

Mvh.

Josefine og Daniel :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg ville fyre modellerne med det samme. De ligner nogen der er der mod deres vilje ?. Er det familie i har brugt ?. Jeg mistede med det samme lysten til at handle der.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Hej Josefine og Daniel

Super cool side. Er vild med, at den fremstår lys, venlig og professionel. Sammenligningsfunktionen virker upåklageligt - er i øvrigt helt vild med, at I skriver, hvor høj modellen er, og hvilken størrelse han bruger. Det tror jeg ikke, jeg har set andre steder :)

Det skurer lidt i mine øjne, at der på forsiden er anvendt en anden skrifttype til at fortælle om fragt og levering.

En sidste korrekturlæsning på hele dynen vil jeg også anbefale. Det er i småtingsafdelingen, men på forsiden kunne jeg fx spotte, at "kr" er skrevet med stort ved fragt, men skrevet korrekt ved levering. Ved levering mangler der så til gengæld en bindestreg mellem "dag til dag" og "levering" (= dag til dag-levering).

"Udover Les Deux og Common Heritage, så har vi Gilbert & Lewis, The Blue Uniform og Whyred." (Udover skal være i to ord i denne sammenhæng).

Jeg undrede mig lidt over, at bloggen er på engelsk og resten af hjemmesiden på dansk. Er der nogen særlig grund til det?

Lidt ærgerligt, at I ender med at have to gange scroll bar i højre side ved bloggen. Ved ikke, om det er noget, I kan gøre noget ved.

Under "Om os" er der et link til bloggen, men linket peger til forsiden.

Og nu vi snakker om "os". Hvem pokker er det? Umiddelbart vil jeg tro, at Sadeq står for siden. I skriver under som Josefine og Daniel, men skriver "min webshop" og "det jeg har brug for". Kan ikke helt gennemskue, hvorfor Josefine og Daniel ikke er på hjemmesiden :) Nå, det var også bare en mindre forvirring fra min side.

Ellers vildt flot arbejde - håber I får masser af succes med shoppen. Håber I kan bruge min feedback til noget :)

Mvh. Julie

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:04

Michael:
Jeg ville fyre modellerne med det samme. De ligner nogen der er der mod deres vilje ?. Er det familie i har brugt ?. Jeg mistede med det samme lysten til at handle der.

Der tager du helt fejl, modellerne fremstår proff. Og jeg ved også at den ene af modellerne er på en mode blog hvis jeg ikke tager helt fejl. Så Michael der tager du helt fejl, hvis du ikke kan lide modellerne er du nok ikke den rette til at handle på siden. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

Hvis ikke jeg tager meget fejl, så er den ene af modellerne (sjovt nok den eneste, der ikke er angivet med højde og tøjstørrelse) founderen af sitet, Sadeq. Men okay, hvis man kan præsentere tøjet fornuftigt og billederne er taget prof, som jeg nu synes de ser ud til at være, så er der vel ingen ko på isen :)

Jeg er nu heller ikke af den opfattelse, at modellerne ligner nogen, der ikke har lyst til at være der. Det er vist ret normalt at se lidt småsur ud som model, har jeg hørt :D

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 18:10

Jeg har en lille kommentar til goodhair.dk

Du har på siden et ur, som viser hvornår den næste ordre bliver sendt. Det lader til det ur styres af min computeres ur. Dato og klokken på min computer var forkert... året 2007 .

Så dit ur på siden viste den næste ordre sendes om 46000 timer :)

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 83
Fra  Betweens Skrevet kl. 18:35

Jeg synes designet er rigtig flot. 

Her er nogle kritikpunkter. 

Man skal kunne se flere varer når man kommer ind på forsiden.

Når i har en tom produktgruppe skal den slet ikke vises

Når man vælger at ligge noget i kurven fra produktkategorien skriver den "angiv venligst produktets muligheder" der skal stå "Vælg venligst størrelse"

Jeres banner skal viderediregere til forsiden. (gør det nemmere for kunden at navigere rundt)

Tilmedling af nyhedsbrev skal være mere tydelig 

Og så skal i have noget mere information. Der skal f.eks. være en side der hedder betingelser, hvor man kan læse om refundering, vilkår, reklamationsret osv.  

Nu har du i hvert fald lidt at arbejde med :)

http://www.betweens.dk/shop/frontpage.html - Køb børnetøj, drengetøj og pigetøj hos Betweens.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:42

META

WARNING description too long (>170 chrs)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:39

jeg ville på bloggen lave det i wordpress da det giver flere funktioner folk kan abonner på nyheder på siden med rss eller feed

social medier ville jeg sætte nederste på siden de 2 hvide facebook twitter er svære at sæt dem i deres farver desuden ville jeg der også sætte google plus det kan betyde noget i seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:54

Tak for alle jeres svar, nogle mere brugbare end andre. Men ikke mindst er jeg glad for at I har gidet sætte et øjeblik af for baso stores vegne. Vi har noteret os hvad der er blevet skrevet her i debatten og vi vil lave en plan og priotet over tingene om noget tid og så arbejder vi ud fra det og får det bygget op. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)