Hej alle Jeg har lavet bil siden e-bil.dk som er et community for alle med interesse for biler, der er et debatforum og et stort brugersystem som danner rammen omkring selve community delen. Der kommer en reklamefilm på forsiden snart, så den er lidt midlertidig, men jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på siden som helhed. Vi har som den eneste bil side på nettet en stor database for vores brugere, den er dog kun mulig at se hvis man er tilmeldt, så den må i gerne komme med ris/ros til hvis det er. Hvis du ikke ”gider” tilmelde dig for at se den, kan jeg oplyse at der er pt. over 200 biler i den med oplysning om tandrem / kædetræk. Dette bliver der tit spurgt ind til på div. fora og nu kan brugerne få svar med det samme om en bil har tandrem eller kæde og hvornår den skal skiftes…smart ikke. Og det er gratis. Siden har kørt i små 2 mdr. nu og der kommer hele tiden nye brugere til og der er over 700 besvarelser i forummet. Ser frem til at høre fra jer J |
Smider lige et direkte link til siden: e-bil.dk - Mange Amino'er er lidt dovne ;-)
Men her er lidt feeback:
Jeg synes siden er rigtig fin, og det er et rigtig fint forum der er på siden. Det eneste jeg har at sige er, du måske kunne tilføje en feature, hvor brugerne på siden har muligheden for at sætte deres biler til salg. Og hvor besøgende kan finde deres næste bil, lidt ala. Bilbasen.dk
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry