Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på e-bil.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet bil siden e-bil.dk som er et community for alle med interesse for biler, der er et debatforum og et stort brugersystem som danner rammen omkring selve community delen.

Der kommer en reklamefilm på forsiden snart, så den er lidt midlertidig, men jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på siden som helhed.

Vi har som den eneste bil side på nettet en stor database for vores brugere, den er dog kun mulig at se hvis man er tilmeldt, så den må i gerne komme med ris/ros til hvis det er.

Hvis du ikke ”gider” tilmelde dig for at se den, kan jeg oplyse at der er pt. over 200 biler i den med oplysning om tandrem / kædetræk. Dette bliver der tit spurgt ind til på div. fora og nu kan brugerne få svar med det samme om en bil har tandrem eller kæde og hvornår den skal skiftes…smart ikke. Og det er gratis.

Siden har kørt i små 2 mdr. nu og der kommer hele tiden nye brugere til og der er over 700 besvarelser i forummet.

Ser frem til at høre fra jer J

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:02

Smider lige et direkte link til siden: e-bil.dk - Mange Amino'er er lidt dovne ;-)

Men her er lidt feeback: 

Jeg synes siden er rigtig fin, og det er et rigtig fint forum der er på siden. Det eneste jeg har at sige er, du måske kunne tilføje en feature, hvor brugerne på siden har muligheden for at sætte deres biler til salg. Og hvor besøgende kan finde deres næste bil, lidt ala. Bilbasen.dk 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:19

krydse ved tilmelde bruger man godkender sidens betingelser kunne være en rigtigt god ting

husk udnyt google viser op til 70 tegn det kan give flere klik

jeg savner en kontakt side med en kontakt formular derved lettere at kontakte jer

designet godt have et design med lidt biler i logoet så sidens emme også er et logo med på siden

i alt dog synes jeg siden er okay lavet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:30

Hej,

Fed side! Men tilføj sociale medier.. Kan se i har gjort det i toppen, men når man trykker, kommer man ingen steder. Som tidligere nævnt, muligheden for at købe/sælge bil, ville være rigtig god! Især på veteran biler tror jeg. Jeg kender i hvert fald kun 1 sted som er nogenlunde til det. :)

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 16:40

De sociale ikoner i toppen er kun pynt for nu, jeg har ikke tid til at skulle opdatere på FB, Twitter osv. 

Jeg har indgået et samarbejde med Autouncle.dk om salg af biler, som findes på forsiden i højre side.

Det var meningen at der skulle være en markedsplads på siden og systemet er også købt, men er pt. ikke sat op endnu.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:10

Hej fin side jeg har dog et punkt som jeg personligt ikke kan se hvorfor det er der og der er:

Når man går ind under en side lad os sige bil forum. så for man indtrykket af den stadig er på forsiden. jeg ville nok skifte så den fane der heder forside ikke hænger sammen med undersiden

det virker som om alle sider er forsiden :-S

men ellers en fin side

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 17:57

Hej Joachim

Det har jeg godt set men jeg ved ikke om jeg kan rette det til? jeg må lige høre dem som har lavet mit template om det kan rettes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)