Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil du se i Amino Live?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

De helt store folk er super spændende.. Om det er en kendt type ala Lars Larsen, Nils Smedegaard Andersen, Jørgen Vig Knudstorp eller lignende er ikke så vigtigt - folk med den type erfaring vil være ekstremt spændende.

Derudover vil rigtig mange af de tunge erhvervsfolk som ikke nødvendigvis er CEO være spændende...

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville elske at se folk der ikke har deres gang på Amino.dk, dem høre man sku nok om ;-)

Og nej, der er intet ondt i det. Men lad os dog for helvede udnytte muligheden til at få noget inspiration ude fra. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har på Aarhus Innovation, fået en masse spændende historie fra unge iværksættere. Èn af dem som specielt har sat sit aftryk på siden, er Niclas Hedam. En ung person, som fik vendt noget negativt i livet, til noget af det mest positive man kan opnå som ung iværksætter.

Han er "kun" 16 år gammel, men er allerede blevet en stor inspiration, selv for mig, men også for mange andre unge, af hvad jeg kan læse i diverse kommentarer han har fået fra folk.

Ham synes jeg I skulle tage med i overvejelserne.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne smide følgende i hatten:

Frank Panduro - Manden som ved at arrangere koncerter, fik ændret Horsens ry fra fængselsby til en eventby.

Don Ø

DeMib (men gerne om hans bedste forretningstips, gamle røverhistorier eller andet der ikke er seo)

Michael Poulsen fra Volbeat til en snak om hvad iværksættere kan lærer af musikkere.

Og hvad med et ugentligt indslag som hedder: Ugens pr stunt! hvor en iværksætters eller virksomheds pr ide fremhæves til inspiration for alle os andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være super fedt med Lars Tvede!

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak alle sammen, vi samler til bunke og overvejer hvert enkelt forslag. 

Kom gerne med mange flere 

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva med Thommas Rosenstand om hans bog virkligheden er klog og om hans forretningsfilsofier og altså ikk om SEO?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)