Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til detailhandlen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt, som jeg gerne vil have i salg i detailhandlen (for at specificere: JYSK, BILKA, ilva, Biva, Coop). 

Er der nogen, der har erfaringer med dette eller kender nogen, der har?

Tusind tak :)

God dag!
/Kim 

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 16:52

Hej Kim

Jeg har selv kontaktet tøjbutikker med henblik på salg af Samsøe Samsøe bukser, så mit bedste bud er at komme ud til køberen med produktet og vise hvad du kan levere.

Muligvis en indkøbsansvarlig af en eller anden art som står for de regelmæssige indkøb og nye produkter.

Med venlig hilsen

Kristoffer G Andersen

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:13

Hej Kim,

Prøv at kontakte virksomhederne, evt. Indkøberne.
I sin tid, da jeg skulle have et produkt ud til nogle kæder, tog jeg telefonen og spurgte hvem jeg skulle snakke med.
Som regel skulle det værre indkøbs chefen. Da jeg så fik fat på dem, fortalte jeg om mit produkt osv. De gik selvfølgelig meget op i prisen, og hvem der ellers havde produktet.

Hvilken produkt har du, hvis jeg må spørge i nysgerrighed :-)

Steffen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Kristoffer Andersen:
Muligvis en indkøbsansvarlig af en eller anden art som står for de regelmæssige indkøb og nye produkter.

Hej Kristoffer,

Ja, det har jeg også tidligere fået at vide og det er jeg indstillet på at skulle i gang med. Jeg tænkte bare, at der måske sad nogen med et par gode råd til at tale med indkøbsansvarlige eller måske en kontakt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Steffen Hørstrup:
Hvilken produkt har du, hvis jeg må spørge i nysgerrighed :-)

Hej Steffen,

Jeg har ikke helt produktet endnu, da jeg er i gang med at udforme prototypen, som jeg kan tage med ud i detailen og vise dem. Jeg tror, at det er en god idé, at mine kunder kan have mulighed for at være med til at præge produktet?

Er det ok med dig, hvis jeg holder lidt igen med at fortælle, hvad det er, indtil jeg har prototypen? ;)

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 19:29

Kim Hesselberg:

Kristoffer Andersen:

Hej Kristoffer,

Ja, det har jeg også tidligere fået at vide og det er jeg indstillet på at skulle i gang med. Jeg tænkte bare, at der måske sad nogen med et par gode råd til at tale med indkøbsansvarlige eller måske en kontakt :)

Jeg snakkede engang med en indkøbsansvarlig i en mindre tøj butik som distribuerede mærkevarer tøj. Det første jeg gjorde var at kontakte indehaver eller den indkøbsansvarlige ved at ringe ind og hører om de kunne være interesseret i sådan et produkt. Efterfølgende kørte jeg ind og viste dem produkterne. Tit er folkene i detailhandlen til at snakke med og er stort set altid interesseret i nye produkter, så bare klø på ;-)

Med venlig hilsen

Kristoffer G Andersen

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:16

Kristoffer Andersen:
Tit er folkene i detailhandlen til at snakke med og er stort set altid interesseret i nye produkter, så bare klø på ;-)

Tak Kristoffer, det vil jeg helt sikkert gøre :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:46

Hej Kim,

Selvfølgelig er det ok :-)

Jeg glæder mig til at hører mere om det. Så hold os gerne opdateret. Det kan jo være at man havde en kontakt i sit netværk, som kunne bruge dit produkt.

Mvh
Steffen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)