Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge LORT!

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver også lige nødt til at følge med her.. Haha :-D

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:33

Palermo:

Hvis du sender en returlabel. Så vil jeg gerne støtte dig. Jeg kan få pakken afsted imorgen. :-)

Fyr lige pakken afsted med UPS. Jeg har nemli´en høne at plukke med dem. Skype-BigSmile

PS. Husk lige at lave perforeringer i pakken, eller dannes der kondensvand ved nylavet lort Cool

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:05

Der er nogle forums som udskifter bande ord, som fx lort ud med et andet ord. hvor sjovt havde det ik været hvis amino også havde gjort dette, og vi i så fald ikke havde haft en change for at vise hvad manden skulle bruge :D

Han Trådstarter overhovedet været inde på tråden og svare? syntes jeg lige at kunne se på svarene.

Han sidder sikkert et eller andet sted og får sig en god griner over denne tråd og alle de amino folk som gerne vil vide hva pokker han skal bruge det til.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:14

jeg sider også og tænker over hvad ideen er men tråd starter mangler videre formidle hvad det skal bruges til det kunne være godt at vide vis formålet er skal undersøges noget kunne det være måske lettere skaffe det let for folk hjælper gerne andre især vis det kan hjælpe andre mennesker og vis de forstår formålet hvad det skal bruges til

det er et par dage siden tråden oprette nul respons kan jeg se  og jo måske er ideen bare gået i glemme boksen hvem ved , det gør tråd starter kun

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:18

Hej
Tak for alle de forskellige inputs.
Jeg kan godt forstå jeres nysgerrighed, desværre tillader den NDA jeg har lavet ikke at jeg løfter sløret for hvad det skal bruges til endnu.
Jeg skal nok holde jer orienteret som de første.
Fortsat god aften
P.s.
Grunden til den sene reaktion på de mange indlæg skal findes i en frugtløs fisketur med mine drenge

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:27

Jeg tror, du skal have fat i nogle større outdoorevents som f.eks. spejderlejre eller lign. 

Må man ønske god vind?

Hans

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:41

5m3 svarer nok til lort fra 50.000 - 60.000 mennesker - og så max 48 timer!!!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:17

Undersøg lige om det er tilladt at indsamle det, det er ikke uden sundsskadelig risiko.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22

Glasmager:

Hej
Jeg står og skal bruge en masse (ca. 5 m3) frisk (maks. 48 timer gammelt) afføring indenfor de næste 6 mdr.
Nogle gode ideer til hvordan jeg kan få det indsamlet.
Jeg havde tænkt at få nogle toiletterne sat op ved nogle store virksomheder, men efter at have spurgt til medarbejdernes toiletvaner, er jeg nået til at det er for lidt når kun ca. 20% laver stort løbet af deres arbejdsdag.
Jeg har også haft fat på et firma som tømmer septiktanke, men det er ikke frisk nok.
Nogle der sidder ;-) med en god idé?
Det er iøvrigt fast afføring jeg skal bruge og fra mennesker.

skal vi slå fast det fast afføring du søger?

du mener 5m3 som er lige med 5000 liter vand 

et menneske daglig udskiller 100 gram står der her http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Medicinske_mave-tarm-sygdomme/aff%C3%B8ring

derved normale 50.000 mennesker afføring de fleste skal de oveni være fast skal du nok op i det dobbelt antal personer så alt under 100.000 mennesker er urealistiske at det giver nok afføring , derved i alt du søger afføring lige så meget som en større by udskiller på et par dage med 100.000 indbygger , det er godt nok en vild udfordring du har taget der , nu læste jeg lige om hvor meget mennesker udskiller afføring hver dag , så begyndte jeg at fatte det er godt nok en vild mængde du søger af afføring 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:30

Jeg tror også at smukfest kunne ha indbragt en god del lort men hvornår skal du bruge det ? Jeg mener inden 48 timer! Er der en bestemt dag eller skal du bare bruge lort her og nu ?

Der er også septanke på campingpladser og ved restepladser men det er nok vanskeligt at bedømme hvor gammelt det er. Tror du skal finde den største event/ koncert i europa op til dagen du skal tappe det på flasker :0)

Totalt mærkelig tråd at man helt seriøst prøver at hjælpe med at skaffe lort !

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)