Mon ikke Lynetten har det du søger |
Heh og Go'morgen til dig! Sikke en måde at starte min søndags kaffe med.
Tak for et godt grin og nyd nu jeres søndag!
Mon ikke Lynetten har det du søger |
Shit happens. Måske han ham her hjælpe dig |
Hej med dig :-)
Hvis du eller andre eventuelt kan bruge fra hestestald (incl. noget halm) kan det afhentes på adressen http://kobaekgaard.dk/ |
Hej Jeg ved at diverse rensningsanlæg ligger inde med lort. Men jeg ved ikke hvor gammelt deres lort er? |
Jeg vil personligt gerne støtte en god sag -og er overbevist om andre Aminoer også gerne vil kigge forbi og hjælpe dig. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Sjovt, hvor sjældent det egentlig er, at lort skal tages bogstaveligt i en sætning. Søndagsunderholdningen er i dén grad hjemme - tak til trådstarter og de gode kommentarer xD Når det så er sagt, så tænkte jeg på, om der kunne være en idé i at kontakte en slamsuger og høste dagens (eller flere dages) fangst? Håber du får dit lort (selvom det er billige point, så skulle man da være et skarn, hvis ikke man fyrede bare en enkelt af med sådan et oplæg) Mvh. Julie |
Bliver nød til at følge med i denne her debat :) |
Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt
Jeg er næsten sikker på han skal bruge det som gødning :D |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Ja, men hvorfor lige menneske lort? |