Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjerner en 13 årige knægt som jeg penge? ( IKKE INTERNET )

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man er 13 må man jo arbejde. Jeg er 16 og jeg måtte uden problemer udstede regninger privat inden jeg fik CVR. Så jeg tror ikke der er noget problem i det; jeg tvivler på der er forskel for 13-17 årige på det punkt. Men god idé at ringe til Skat ;)

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:50

Tusind tak for svaret Christian :-)

Lad os håbe må jeg må det for det lyder rimeeig nice at kontakte firmaer også tjene nogen penge den vej :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:14
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Må tilstå jeg ikke personligt forstår dit spørgsmål? Som regel er spørgsmålet omvendt - unge, der ikke gider et traditionelt job og derfor søger indtjenings-kilder på internettet

Hvis du ikke vil tjene penge på en hård arbejdsindsats på internettet, så foreligger der vel ikke så mange andre muligheder end de sædvanlige jobs i Netto, osv. :-)

Fornemmer, at du ønsker/forventer en mirakel-løsning, der ikke eksisterer.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 20:39

Hej Thomas, jeg vil sige at jeg ikke forstår hvad du helt præcis mener?? Er det bedre at sidde på computeren 24/7 og tjene penge på dem måde eller er det bedre og får rørt sig også tjene penge den vej?

Og de svar jeg har fået tidligere i tråden må åbenbart så være mirakler fordi er allerede i fuld gang med at bruge de svar jeg har fået.

Mvh. Mads :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:59

Mads1999:

Hej Thomas, jeg vil sige at jeg ikke forstår hvad du helt præcis mener?? Er det bedre at sidde på computeren 24/7 og tjene penge på dem måde eller er det bedre og får rørt sig også tjene penge den vej?

Og de svar jeg har fået tidligere i tråden må åbenbart så være mirakler fordi er allerede i fuld gang med at bruge de svar jeg har fået.

Hej Mads.

Nu var min feedback faktisk velment. Forstod ikke helt, hvad det var, du søgte, hvis du ikke gider internettet. Tænkte, at det var ret indlysende, hvad der så er af muligheder derude. Men hvis du allerede har fået noget brugelige svar, så er det da kun dejligt. Bare klø på! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 21:09

Hej Thomas tak for svaret :-)

Ja jeg skal skam nok klø på :D

Mvh. Mads

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads

Det er godt gået at du er så frisk, det var der mange der kunne lære af, også mange der er meget ældre end dig.

Udover tryk på tøj og meget andet laver vi også grafiske layouts, så hvis du beslutter dig for at du gerne vil lave en flyer/folder er vi med på at sætte den op for dig, helt gratis, så den ser professionel ud og er lige til at printe ud på en farveprinter. Du skal blot selv levere noget tekst (vi kan godt rette til efterfølgende) og skrive hvad det er du gerne vil tilbyde i flyeren/folderen, så skal vi nok sørge for et super layout til dig.

Det er som sagt helt gratis og vi laver den så du selv kan printe den ud, så du behøver ikke købe for en eneste krone hos os.

Du kan skrive en PM til mig eller maile på brian@xpresstryk.dk hvis du ønsker at gøre brug af os.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 16:50

Hej Brian, tusind tak fordi du tilbyder din hjælp det er bare at jeg lige for to timer siden har delt dem ud, men vis det nu ikke bliver til noget så kontakter jeg dig gerne så du kan lave en rigtig flot og købende flyer :-)

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 00:15

Hej Mads

Ja, kontakt mig endelig hvis du vil have lavet en ny flyer på et senere tidspunkt. Det kan også være hvis du skal bruge et layout på en A4 eller A3 plakat til at hænge op.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)