Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjerner en 13 årige knægt som jeg penge? ( IKKE INTERNET )

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Utrolig fedt Mads!
Stod der selv da jeg var 13, og gud hvor er tiden gået stærkt!

Jeg er 15 nu, og har selv gået med aviser og sådan! Jeg mener selv det er dødkedeligt, at skulle ud med reklamer og aviser, og der er nærmest ingen penge i det ihvertfald ikke da jeg gik med det! Så jeg vil foreslå dig alt det som de andre har foreslået dig! Så når du bliver de 14-15 år så ansøg i supermarkederne og sådan! Jeg arbejder i superbest, og har en fed månedsløn da jeg også arbejder for det :) Desuden lære du også utroligt meget ved, at arbejde sådan et sted! Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål og sådan! :)

- Mads

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:46

Hej Mads.

Du kan også kigge på underenplov.dk og som tidligere skrevet faadetgjort.dk.

Der kan du selv slå opgaver op, som du kan løse, eller få inspiration til hvad der kan stå på dine flyers.

Mvh

Nicki. 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:47

Der er mange gode idéer i tråden - hvis der er nogle restauranter i området, kan du prøve at tjekke om de bruger unge som opvaskere. Jep; det lyder som et nedern arbejde, men jeg er det selv, og der hvor jeg arbejder er det faktisk ganske hyggeligt (ikke at det er det alle steder - men det kan være forsøget værd).

Mht. flyer så sørg for at den er pæn og fortæller klart, hvad du vil, og at der er brugt lidt tid på den, og at det er skrevet godt. Fejlen ved mange af de flyers jeg har set er, at det bare er noget hurtigt tekst smækket på et dokument, som ikke er særligt sælgende. Et eksempel kunne være:

--

Skal du bruge hjælp til at handle ind, ordne haven eller lære den nye mobiltelefon at kende? (en aller anden inspirerende overskrift)

Så kan jeg hjælpe dig. Jeg er en ung dreng på 13 år, som er åben, imødekommende og ... (beskriv dig selv med det relevante). Jeg udfører: (liste).

Kontakt mig på ... og vi får lavet en god aftale. (evt. pris)

Venlig hilsen

Dit navn (evt. med underskrift som du så kopierer)

--

Og sæt det pænt op, evt. med et billede :)

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:22

Tak for alle svarene, de er rigtig gode og kan bruge dem alle sammen :-)

Det er fedt at se at der er så mange der vil hjælpe mig :-)

Tusind tak :-)

-mads

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:13

Hej.

Jeg prøver lige at hjælpe Mads igang. Er der nogen som ved om man som 13 årig må sende en regning uden moms til et firma ???

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:36

Hej.

Hvis der ikke er moms på er det jo ikke en regning. Og der skal være moms nummer på en regning for at firmaet kan bruge den i deres regnskab.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:02

Hej Mads,

Hvis det er foto arbejdet du brænder for så prøv at starte med noget småt - Jeg er sikker på der er mange webshop ejere som gerne villle have noget fede billeder af deres produkter og måske ikke selv har udstyret (hvis det er noget du har!)

En anden mulighed var at lave lidt "gratis" arbejde herinde på amino, som du kunne bruge som referancer fremover.

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 22:06

Hej mads rigtig fed ide det med at opsøge hjemmesider eller had det var og spørger om de skulle have taget nogen billeder til deres hjemmesider (vis det var det du mente) men har kun et canon 1100d lidt et nybegynder et så det er derfor jeg skal have råd til lidt bedre udstyr :D

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan skrive dags dato regninger uden moms op til 30 eller 50.000 kr. årligt som firmaet sagtens kan trække fra. Jeg ved bare ikke endnu om må som 13 årig :0) Er der nogen som ved det ? Jeg ringer skat imorgen..

Tilmeldt 11. Aug 12
Skrevet kl. 22:38

Tusind tak fordi du vil ringe til dem :-)

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)