Hej med jer. Jeg sidder og tænker på hvordan jeg bedst muligt kommer igang med email marketing? her tænker jeg hvor og hvordan, mht. køb af email eller hvad det nu er. Derudover hvordan jeg skal forholde mig til dette, altså nogle gode fif til en der gerne vil begynde med denne gren af affiliate marketing? |
Kom igang med email marketing?
Vælg professionelt newsletter software, du kan genere en sign up form via et sådant og placere på dit website. De fleste systemer er ganske brugervenlige så det er forholdsvis nemt at komme igang. |
Hej Jacob Der har været en tidligere tråd om emnet, hvor det vist hurtigt bliver konkluderet, at det ikke er lovligt at købe email adresser. Prøv at skimme tråden og se, om det ikke kan hjælpe dig med dit spørgsmål: http://www.amino.dk/forums/t/58508.aspx Mvh. Julie |
Jamen hvis det ikke er lovligt, hvorfor er det så muligt at gøre gennem euroads? |
Uden nu at være helt skråsikker, så vil jeg tro, at Euroads har indsamlet accept fra en lang række personer til at sende dem reklame fra dem selv eller andre. Tror ikke de må sælge disse emailadresser videre, som jeg har forstået det. |
Fandt lige det her på deres side under e-mail marketing: "EuroAds har adgang til at kommunikere med over 2 millioner brugere i Norden, hvor brugeren har sagt ja til at modtage gode tilbud. Her har du en unik marketingmulighed, som giver respons med det samme. Vi kan også hjælpe dig med at opbygge din egen e-mail-database og kundeklub." Her fremgår det heller ikke, at du direkte kan købe e-mailadresser, men blot købe dig til, at de udsender reklame på vegne af dig. |
Hej Jacob Når du skriver, at du gerne vil i gang med email marketing og samtidig vil gøre brug af affiliate via euroads, tænker du så blot på et nyhedsbrev på din egen side med reklamer og bannere fra euroads? :) Hvis jeg har forstået dig ret, så er den nemmeste måde, at komme i gang på vha. mailchimp eller lign. programmer, der online giver dig en simpel og nem mulighed for at lave sign-up forms til din side og et lækkert nyhedsbrev efter din egen smag. Jeg er selv ny med mailchimp og sidder og arbejder på det as I type til min egen affiliate side. :) |
Det jeg tænker på er at købe emails eksempelvis gennem euroads, hvor jeg så kan sende nyhedsbreve ud til disse emails med affiliate reklamer i. |