@John S og andre, de der 115% gælder vel kun ting der afskrives over flere år, ikke for driftsmidler der enkeltvis er under straksafskrivningsgrænsen? Og Driftsmidler, hvad omfatter det mon? Computere går jeg ud fra? Hvad med f.eks kontorindretning og møbler. Vi står ikke med behov, men det interesant at vide Venlig hilsen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Alle Folketingets partier står bag aftalen, som giver virksomheder mulighed for at afskrive 115 pct. af det beløb, som de i 2012 og 2013 investerer i maskiner og andet inventar.
Har lige været væk et par dage, men som afslutning på chat som har givet mig en god indsigt i hvad der ligger af muligheder og ideer, vil jeg som det mindste lige tak for de gode oplysninger.
Og John vil lige på et tidspunkt kigge på FREEWARE SW, om det kunne være relevant for mig og hvis jeg går istå, tager jeg gerne imod dit tilbud ;)
Afskrivningsgrundlag ved anskaffelse af nye driftsmidler (bortset fra personbiler og skibe), der er afskrivningsberettigede efter § 5, og som er anskaffet i perioden 30. maj 2012-31. december 2013 (§ 5 D)
Vil du tolke det som "Nyfabrikerede driftsmidler"?
Der står "Nye driftsmidler" og i tråden her er det vel at betragte som nye ikke!