|
Da jeg fra 20 dage siden, sad og skulle bestille Kreatin samt noget protien pulver faldt valget på sublimsport.com, (sublimsport.dk - sublimsport.se) (se), da de kunne levere i Malmø til en rimelig pris i fragt! Det skulle jeg dog ALDRIG have gjort.... Jeg bestilte 1. Juni 2007 kl. 14.29 1 stk. 4,5 kg proteion samt 1 KG Kreatin og et par shaker! af protein bliver jeg "nød" til at bestille chokolade, da alt andet er i arrest ordre. 2-3 dages leverings tid. 3. Juni - pengene hæves, og så må vare jo være på vej! (pengene må jo ikke hæves før). 12. Juni - Jeg skriver og rykker for mine vare, sjovt nok kommer der 10 min. efter en mail "LN - (link slettet)+ 4,5 kilo chokolade er desværre i restordre, kan vi sende dig et tilsvarende produkt?" 12. Juni - Jeg skriver tilbage, og spørg hvad et tilsvarende produkt er, og at jeg faktisk står og skal bruge varene. 13. Juni - Jeg får afvide at det blot vil være 2 bøtter i stedet for en - og de vil sende pakken i morgen (torsdag). Jeg svare tilbage at det er okay, da jeg står og skal bruge varene - men at jeg da ville være en tilfreds kunde igen, såfremt den ene så var med jordbær. 15. Juni - Mail om at pakken er afsendt kommer (T&T kan dog ikke findes) 19. Juni - Jeg rykker for varene! Får afvide at de desværre har været i arrest ordre (aHHHHHH)! Jeg tilbydes 10 % rabat på næste ordre (hvem fanden siger jeg gider at lave flere ordre hos dem). 20. Juni - ENDELIG, over og hente pakke.... AK nej, nu er der 2 x 2200 G bøtter, og den ene er der ingen "forsegling på" - ved godt at 100 G er flueknepperi, og der forhåbenligt ikke er putte noget i den der er åbnet ;-) Orker ikke engang at skrive til dem igen... Næste gange tror jeg bare at jeg bruger en leverendør som jeg kender, og som jeg ved der levere dag til dag... |
ALDRIG mere sublimsport!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Men det er dem jeg "ved hvad er" :-) Skal bare have en DK adresse og sende det til!!! |
|
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem