Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En verdensklasse side!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har i en anden debat lovet at vise jer den speed drawing video jeg fik lavet for bare 5$ og den kan ses på forsiden af min hjemmeside, som jeg også rigtig godt kunne tænke mig, at i gav feedback på, da den røg online for cirka 1 time siden :D

Jeg håber i vil gøre mig den tjeneste, det er min første afiliate side og jeg er ikke begyndt at tænke på profit på siden endnu, nu skal jeg bare skabe noget trafik, al kritik er godkendt, fyr løs!

www.guidentilmarathon.dk

Mange venlige hilsner
Christian 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:53

Til 5$ er det ret cool! Jeg synes dog når teksten skrives tager det lidt lang tid - men igen: 5$ er jo ingenting for det der, den er ganske fin. 

Udover det er layoutet også fint til en affiliate side - den øverste del kunne godt blive bedre, den midterste og nederste del er god.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:58

Synes siden er fin og videoen er virkelig god og det gør dit site professionel. 

Christian Bundgaard:
Jeg synes dog når teksten skrives tager det lidt lang tid

Kan jeg kun give Christian ret i.

Held og lykke med sitet - Bedste hilsner Simon Andersen

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:01

Hjemmesiden er super simpelt, super klassisk design. Dog bemærkede jeg ned ei bunden, at der kun er link på billedet, til dine Sociale Medier. Det er en lille detalje, men er sikker på, at det ville hjælpe, hvis du lavede teksten ud for, om til link også. Held og lykke med siden! :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:29

rigtige pæn video til 5$ dog ville jeg hellere set levende mennesker i videoen det er jo en fysiske og visuel sports at løbe et marathonløb, men vis kunne skrevet oven på videoen imens man ser nogle træne så ville videoen være perfekt

jeres facebook links det virker ikke , det nederste på jeres side

det bliver spændende se hvor der bloggen omkring maratonløb på siden og nye videoer på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 18:44

Christian Bundgaard:
Udover det er layoutet også fint til en affiliate side - den øverste del kunne godt blive bedre, den midterste og nederste del er god.

Tak for feedbacken til jer alle!

Facebook linket virker jo, men kun på logoet, det bliver lavet om straks!

@Christian Har du eventuelt nogle idéer til min header (går ud fra det er den du mener den øverste del). Jeg kunne da godt give dig ret i, at den er lidt tom.. så har du nogle idéer?

Jeg har ikke videoskills til at få videoen til at spole hurtigere over tekst stykkerne, men tak for feedbacken. Man kunne vel bede dem om at speede den op en anden gang!

Med Venlig Hilsen
Christian 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)