Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hjemmeside oppe at køre - mangler feedback

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick og Zerpex,

Jeg vil bede jer om at fortsætte jeres interne diskussion uden for debatten, evt. i private beskeder eller over mail.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Reinhold Jensen:

Hej Patrick og Zerpex,

Jeg vil bede jer om at fortsætte jeres interne diskussion uden for debatten, evt. i private beskeder eller over mail.

De bedste hilsner
/Brian 

Hej Brian,

Jeg forstår ikke helt hvorfor du beder os holde igen? Trådstarter beder konkret om feedback, og jeg giver ham min feedback til siden. Jeg synes selv jeg holder det på et yderst sagligt og ordenligt niveau, selvom det er noget af en udfordring, taget situationen i betragtning. 

Jeg håber du forstår mig. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er glade for din kritik, og vi arbejder på at få det løst.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick,

Patrick - Meebox:
Jeg forstår ikke helt hvorfor du beder os holde igen?

Jeg beder ikke om at I holder igen, bare at fortsættelsen foregår uden for debatten.

Patrick - Meebox:
Trådstarter beder konkret om feedback, og jeg giver ham min feedback til siden. Jeg synes selv jeg holder det på et yderst sagligt og ordenligt niveau, selvom det er noget af en udfordring, taget situationen i betragtning.

Og det er helt fint, også for mig. Du har givet feedback og trådstarter har svaret, min erfaring er at hvis den fortsætter offentligt herfra så går det galt og er ødelæggende for debatten.

Jeg synes indlæggende indtil nu er helt ok, men som sagt fortsættelsen beder jeg jer tage privat.

Patrick - Meebox:
Jeg håber du forstår mig. :-)

Det gør jeg da :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om jeg er blind, men synes ikke jeg kan søge på .dk eller .se domæner?

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ikke blind på nogen måde.

Vi sælger ikke .se og .dk domæner. - Grunden til vi ikke sælger .dk domæner, er at vi mener at omkostningen på nuværende tidspunkt er større end udbyttet.

Venlig Hilsen

Lucas R

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha ok. Jamen det er jo fair hvis det er grunden til at i ikke vil sælge .dk domæner. - Synes bare at det var det man forventede på en dansk side nemlig. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi forventer at sælge .dk domæner en dag, men lige nu syntes vi 25.000 eksl moms, er lidt for dyrt i oprettelse, da den eneste måde vi kan tjene pengene ind på igen, er oprettelse af domænerne. Da DK-Hostmaster jo står for fakturering af domæner efterfølgende.

Vi kan miste kunder på dette grundlag, hvilket vi selvfølgelig ikke håber - eneste forskel er hvis folk vil hostes, at de købe domænet et andet sted, og så pege til vores navneservere istedet.

Men derimod har vi relativt billige .com (og mange flere) domæner til 99kr, hvor det ingengang er krav man skal købe hosting.

Men vi vil selvfølgelig gøre det muligt senere hen at købe .dk domæner. Vi skal også finde ud af hvad betingelserne er for at forhandle dem. Nogle siger, at man skal have 2 DNS servere, placeret på hvert sit netværk inden for landets grænser, men jeg er dog ikke sikker på dette.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)