Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hjemmeside oppe at køre - mangler feedback

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg igen Michael,

Vi prøver lige nu at finde en god måde at implementere søgning på alle TLD'er samtidig på lige nu, hvis man kommer direkte fra forsiden. Jeg har gjort så boksen med TLD'er under domæne søgeren altid er vist - så folk ligger mere mærke til den. Og så har jeg slettet captcha.

-Lucas

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 16:33

Det kan jeg li :) det er langt nemmere og hurtigt. Jeg skal nok komme med mere hvis jeg finder på noget. Men stor ros til ændringerne.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusinde tak!

Jeg begynder allerede at holde af Amino, meget nice sted at finde ud af hvad andre syntes, og få svar på ens spørgesmål.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 16:38

Jeg syntes det er en flot side. Jeg syntes dog også den er lidt for mørk til min smag. Jeg bryder mig personligt heller ikke så meget om det grå. Men ellers ser den okay proff ud.

Men jeg syntes dog at der skulle være en FAQ, der var ikke så meget jeg forstod af de forkortelser. 

Og når man bruger jeres domæne søger, så siger den ikke direkte om det er ledigt. Der blev jeg lidt forvirret første gang, eftersom man først kommer ind på jeres domæne tjekker og derfra skal klikke tjek om domænet er ledigt.

Det var lige de ting jeg havde set.

Ellers godt gået! Yes

Mvh. Daniel K. Petersen 

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:44

Hej Daniel,

Det er korrekt at mørkt design på hosting sider er ikke det man ser meget, nogle bryder sig ikke så meget om det, og dette kan self. være et minus for os, ved at skabe kunder, dog mener vi også, at når vi har et mørkt design, skiller det sig ud fra mængden.

Angående den FAQ, så har vi faktisk en - Dog er linket til den ikke særlig synligt, den står nemlig i bunden af siden. Vi kunne prøve at flytte den op i menu'en.

Når man bruger vores domæne søger, søger den ikke direkte på om domænet er ledigt, hvis man har fx. skrevet 'example' som tekst i feltet, og trykker søg, da domæne søgeren endnu ikke ved hvad det er den skal søge efter. Skriver du derimod example.com vil den lave en søgning om dette er ledigt.

Dog arbejder vi på at den søger på alle domæne typer vi har - uanset om du angiver en type eller ej.

Mange tak for feedback!

-Lucas 

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 16:50

Synes den er flot. Men dog virker harddiskene noget stive i det. Måske lidt for en-dimensionelle.

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:55

Er i selv domæne registrant, eller hvor registere i dem igennem ?

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:58

Vores registrar er enom, men vi er partnere med dem.

Hvilket betyder, hvis en kunde bestiller hos os, vil domænet blive registreret direkte efter bestillingen. Så vi har ingen forsinkelse på den måde, så det er en hurtig om smertefri process!

- Lucas

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 17:12

zerpex:
Angående den FAQ, så har vi faktisk en - Dog er linket til den ikke særlig synligt, den står nemlig i bunden af siden. Vi kunne prøve at flytte den op i menu'en

Det tror jeg er bedre!

zerpex:
Når man bruger vores domæne søger, søger den ikke direkte på om domænet er ledigt, hvis man har fx. skrevet 'example' som tekst i feltet, og trykker søg, da domæne søgeren endnu ikke ved hvad det er den skal søge efter. Skriver du derimod example.com vil den lave en søgning om dette er ledigt.

Kan i ikke gøre sådan så hvis man søger f.eks. på google.dk så står der optaget på DK men "disse er ledige" også kommer resten der er ledige? Men hvis man bare skriver "google" så skal man vælge enten DK, COM osv. også viser den dem der er ledige?

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:15

Hej igen Daniel,

Vi vil se om vi kan gøre noget lignende dette. Jeg har gjort nu, så hvis du bare skriver google, at den søger på .com domæner automatisk.

Jeg vil arbejde på det andet!

Tak

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)